Wolfke
Member
Ga over die "3" een sticker met "S" over plakkenal een week
4 van de 6... ze verwachten blijkbaar dat er veel Model 3's komen superchargen binnenkort?
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ga over die "3" een sticker met "S" over plakkenal een week
Ondertussen zijn 4 van de 6 SuC's van Aartselaar "Model 3 priority" ;-)
Met je Model S of Model X ga je maar ergens anders heenVandaag zag ik dat ze alle 6 'Model 3 priority' waren.
goed gegokt... tijd om op de loterij te spelen...Iets gaande in Lokeren? Staat op "Reduced Service"... Model 3 CCS aanpassingen?
Gewoon om te begrijpen met "model 3 priority" dus als je staat te laden en een model 3 komt aangereden.
Moeten wij direct verplaatsen?
(Al een tijdje dat ik bij supercharger geladen dus weet ik de nieuwe rules niet)
Nee zo werkt het niet. Je wordt geacht (gevraagd) je Model S of X te verplaatsen als er een Model 3 aankomt en alle CCS-geschikte palen bezet zijn en er nog een type 2-paal vrij is. Maar als er niets vrij is, is het gewoon first come first serve, ongeacht het type auto. Er geldt niet ineens voorrang voor Model 3.
Hoe krijg je een Belg op de kast?Precies!
En als Model 3 rijders waarschijnlijk een asocialer volkje gaat trekken gaan ze nog streken krijgen ook en voor gezever gaan zorgen.
Nee zo werkt het niet. Je wordt geacht (gevraagd) je Model S of X te verplaatsen als er een Model 3 aankomt en alle CCS-geschikte palen bezet zijn en er nog een type 2-paal vrij is. Maar als er niets vrij is, is het gewoon first come first serve, ongeacht het type auto. Er geldt niet ineens voorrang voor Model 3.
Nou wil ik niet de nieuwe vorm van "Geaccepteerd Supercharger gebruik" aanwakkeren, maar waar baseer je dit op? Staat dit ergens?
Als jouw (k vermoed) interpratie juist is zou ik in theorie dus bij de auto moeten blijven om mijn auto eventueel te kunnen verplaatsen als ik op een Model 3 stall sta.
Daar ben ik het niet mee eens. Dit impliceert namelijk dat in geval van een nagenoeg volle Supercharger ik mijn auto zou moeten verplaatsen naar een stall die wellicht maar 30 kW oplevert (als 2e auto aan 1 Supercharger) terwijl ik bij de Model 3 stall 120 kW krijg omdat ik als 1e op die Supercharger ben gestart.
Ik zou dit meer interpreteren als 'Gebruik met een S of X geen Model 3 stall tenzij de rest vol is'. En zelfs dan vind ik het nog een lastig punt of je als S/X rijder dan wel een Model 3 stall mag pakken als alle andere stalls voor de helft bezet zijn (en je dus lager laadvermogen krijgt). Moet je dan met een lager laadvermogen genoegen nemen terwijl je niet weet of die Model 3 stall gedurende jouw laadsessie nog wel gebruikt gaat worden?
Ik voorzie gezellige taferelen bij Superchargers!
...en voorzien van een Model 3 Priority sticker.... Ik denk dat dit heel tijdelijk is en dat over een half jaar alle laadpalen een combicharger zijn ...
En als Model 3 rijders waarschijnlijk een asocialer volkje gaat trekken gaan ze nog streken krijgen ook en voor gezever gaan zorgen.
Jij hebt het ook wel hoog in je bol kerel als je zo'n uitspraken doet.Ik vind die stickers onnozel. Ze moeten gewoon alle laders van de nieuwe kabels voorzien.
Zie niet in waarom ik mijn S op een volle suc moet verplaatsen en of mijn plaats verlies in de rij omdat de volgende vrije suc een nieuwe is en die achter mij een model 3, geen haar op mijn hoofd dat er aan denkt mijn beurt over te slaan als de kans groot is dat de volgende hetzelfde gevalletje is.
En als Model 3 rijders waarschijnlijk een asocialer volkje gaat trekken gaan ze nog streken krijgen ook en voor gezever gaan zorgen.