Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Verkiezingen 22 november

This site may earn commission on affiliate links.
Status
Not open for further replies.
Morgen mogen we eindelijk stemmen. Over het klimaat is het nauwelijks gegaan bij de verkiezingen.

Ondertussen ben ik benieuwd waar mijn collega EV rijders zitten qua voorkeur. Er moet op korte termijn een oplossing komen anders hangen we in de prijzenkast qua wegenbelasting.

Benieuwd naar jullie overwegingen.
 
Morgen mogen we eindelijk stemmen. Over het klimaat is het nauwelijks gegaan bij de verkiezingen.

Ondertussen ben ik benieuwd waar mijn collega EV rijders zitten qua voorkeur. Er moet op korte termijn een oplossing komen anders hangen we in de prijzenkast qua wegenbelasting.

Benieuwd naar jullie overwegingen.
Er zijn wel grotere issues dan die wegenbelasting. Daar ga ik mijn stem in ieder geval niet op baseren.
 
Kiezen uit vele kwaden. Zo lang als de corpulente broer van Paulus de Boskabouter en Greet Moslim Tourette maar niet winnen, want in beide gevallen zie ik dat somber in voor Nederland.
Oftewel de 1 pot nat theorie van de vandaag inside crowd, inclusief smakeloze niet terzake doende beschrijvingen van de lijsttrekkers.

Hoe er over elektrisch rijden gedacht wordt vind ik minder relevant, verkiezingen gaan wat mij betreft niet over welke partij het beste voor mij is, ik heb het al goed genoeg. Strategisch stemmen vind ik ook onzin, laat NL maar de grootste partij krijgen die het verdient. Voor mij is de omgang met natuur&dieren belangrijk, dus ik stem PvdD.🦉
 
Ik ben in Afrika op vakantie, uiteraard heeft de post van de gemeente Den Haag die het stemmen in het buitenland faciliteert, het hotel niet bereikt, drie verloren stemmen voor Volt. Meer Europa, minder Nederland, uiteraard met hervormingen in Brussel. Ben benieuwd morgen.
 
Ik ga rechts stemmen, links wordt het zo-wie-zo niet. Die "graaien" me teveel onder het mom van: u heeft teveel...... ja, daar hebben mensen hard voor gewerkt, belasting over betaald , gespaard en risico's voor genomen. Overigens geen probleem met wat (niet graaien) meer betalen.

Begreep dat 40% nog zwevend is, echt duidelijk is het niet voor de kiezers. Kan nog alle kanten op.
 
Status
Not open for further replies.