Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

V6.0 is binnen

This site may earn commission on affiliate links.
Is dat Belgisch? ;)

Wat daarvan zij, de update is geen echte update, althans niets zichtbaars voor ons.

Dit heb ik nu.

Schermafbeelding 2014-09-16 om 15.13.50.png
 
Last edited:
zelfde versie hier.
(maar ander VINnr :wink:)

Wat zou kunnen is dat ze de manual hebben aangepast. Ik kan namelijk niets vinden van de eerder besproken features Speed assistant en Lane warning kan vinden.

Mogelijk was dat per ongeluk voorbarig al opgenomen of gewoon als teaser even gezet om ons allemaal wakker te houden.

Ik zie nu dat klopt.

Schermafbeelding 2014-09-16 om 15.57.49.png


- - - Updated - - -

Was er iemand van "ons" vanochtend in Zeeland bij betrokken?
 
Heb 6.0 (1.65.11) en krijg ook net de mogelijkheid om te upgraden. Heb nog even de handleiding bekeken en inderdaad, daar staat een hoofdstuk speedassist en lane departure warning, overigens alleen in de Engelse manual. Ik ga nu eerst maar is de complete manual doorspitten voordat ik die 2e update uitvoer :)
 
Met de update op de update ga je inderdaad naar 6.0 (1.65.13). Merk of zie geen verschil. Had gehoopt dat de calendar nu zou werken bij me, maar helaas. iOS versie gevalletje?


Verschil zit in ieder geval in de manual waar in de engelse versie al wat features worden getoond die er nog niet zijn. Dat is er nu uit. Mogelijk, zie een eerdere reactie, dat een probleem met wifi connectie ook is opgelost.

Calendar werkt bij mij zonder problemen IOS 7, geen bijzonderheden. Misschien telefoon nog eens opnieuw aankoppelen (dus eerst verwijderen).

Morgen komt trouwens IOS 8. Ik weet niet wat dat brengt voor de connectie met onze MS maar je weet het nooit.
 
Hier is ie nu ook aan het installeren (mijn VIN weet ik niet uit m'n hoofd, maar het ligt ergens rond 22800).

Durf niet zo goed te kijken of ie klaar is, de laatste keer dat ik dat deed ging de deurgreep achter kapot (hij kwam er niet meer uit als ik 'm opende). Wacht geduldig af tot half 9... ;-)
 
Hier is ie nu ook aan het installeren (mijn VIN weet ik niet uit m'n hoofd, maar het ligt ergens rond 22800).

Durf niet zo goed te kijken of ie klaar is, de laatste keer dat ik dat deed ging de deurgreep achter kapot (hij kwam er niet meer uit als ik 'm opende). Wacht geduldig af tot half 9... ;-)

Zodra hij weer tot leven is gewekt reageert hij ook op de app. Dus af en toe de app opstarten en kijken of er verbinding met de auto komt. Als dat zo is, dan werkt alles weer.
 
Met de update op de update ga je inderdaad naar 6.0 (1.65.13). Merk of zie geen verschil. Had gehoopt dat de calendar nu zou werken bij me, maar helaas. iOS versie gevalletje?

Zit net op 6.0, kalender op iOS werkt goed, je moet alleen op je telefoon zorgen dat je de Tesla toegang geeft.
Al met al een aardige update, maar niet meer dan dat, ben overigens niet te spreken over de speedometer, wat een saai geval (geef mij de vorige maar!), hopelijk kunnen we dat in de toekomst zelf instellen (of nog bete 3rd party skins).
 
Zit net op 6.0, kalender op iOS werkt goed, je moet alleen op je telefoon zorgen dat je de Tesla toegang geeft.
Al met al een aardige update, maar niet meer dan dat, ben overigens niet te spreken over de speedometer, wat een saai geval (geef mij de vorige maar!), hopelijk kunnen we dat in de toekomst zelf instellen (of nog bete 3rd party skins).

Wat is er veranderd aan de speedometer?