Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

V6.0 is binnen

This site may earn commission on affiliate links.
Ja, de notificaties in de niet officiële Windows Phone app werken al een hele tijd prima, evenals het plannen van een laadsessie of het aanzetten van de Airconditioning op een bepaalde tijd. Voorlopig dus extra's voor de Windows Phone app, maar voor de 6.0 extra's zal toch eerst de API publiekelijk moeten worden of beschikbaar gesteld aan de ontwikkelaar.



Dus een goed idee om dit nog een keer officieel aan te geven.

Heb jij hiervoor gewoon [email protected] gebruikt?

Op het forum lees je elders dat daar zelfs geen reactie (bevestiging) op komt.


Ja email adres is correct. Zelfs op zaterdag binnen een uur reactie.
 
Je hebt wel software update notification, hoef je niet meer 5 keer per dag naar je S te lopen.
pa8yduna.jpg

Alleen jammer dat dit pas werkt als er ook V6 op staat
 
Ik moet 'm nog binnenkrijgen maar kan me niet aan het gevoel onttrekken dat de hype rond V6.0 weer veel was dan de werkelijkheid.
Wie kan zijn ervaring al delen met de meerwaarde van V 6.0?
Er zitten een paar aardige verbeteringen in, deze zijn hier al gemeld. Kritisch als we zijn zien we toch vooral de dingen die er niet in zitten, ook al gemeld hier. Ik had het erg handig gevonden als de navigatie bij een roadtrip rekening houd dat je af en toe ergens moet opladen.... Dus route zoveel mogelijk langs SuC's plannen. Helaas moeten we zelf nog uitgebreid puzzelen en rekenen. Haal ik het wel of niet...