Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

V6.0 is binnen

This site may earn commission on affiliate links.
Wow, can't wait! Als we langs gaan in een SC, kunnen ze'm er dan misschien via USB snel al even op zetten, of werkt dat zo niet ? :)
Ze beweerden vanmorgen toch van niet. Maar ik geloofde het niet echt eigenlijk. Als alles goed loopt zou over 15 dagen de hele vloot op 6.0 moeten staan.
En ik kan me best wel inbeelden dat een SeC geen tijd wil steken in mensen 1 voor 1 upgraden, als het ook allemaal via 3G kan.

Ze worden in batches van 2.000 auto's geupgrade. Of dat per dag, per 12u, of een andere tijdsmaat is weet ik niet. Maar met een 50.000 op de baan zou dat wel eens op 4.000 per dag kunnen vallen.
Afwachten dus...
 
Hoeveel GB zouden die nieuwe maps zijn?
Heb zelf geen wifi voor de auto, maar kan natuurlijk wel de wifi van mijn iPhone gebruiken (10 GB bundel).

Navigon op m'n GSM:

Belgie 34 MB
Duitsland 257 MB
Frankrijk 413MB
Nederland 60 MB
Monaco 386kB

Heel Europa zo'n 2,8GB

Haha, daar lijkt het soms op ja. Ik zal een seintje geven als ik hem heb. Wie hem dan nog niet heeft is screwed ;)
Wat roep ik over mezelf af...
 
Helaas, ik las ergens dat ie nu de voorkeur voor average of instant(wat volgens mij echt niemand gebruikt) zou onthouden. Hij blijft op instant starten. Leek me toch niet heel moeilijk om dit aan te passen. Kleine moeite, grote ergernis:cursing::cursing:

Ik heb daar zelfs een officiële melding van gemaakt, toen ik bij het SC was.
Hoe meer dat gebeurt hoe hoger het op de prio lijst komt.
 
Helaas, ik las ergens dat ie nu de voorkeur voor average of instant(wat volgens mij echt niemand gebruikt) zou onthouden. Hij blijft op instant starten. Leek me toch niet heel moeilijk om dit aan te passen. Kleine moeite, grote ergernis:cursing::cursing:

Zou het helpen door dit via het voicecommando :"REPORT set average as default option in stead of instant in the usage meter graph" niet helpen om dit sneller gefixt te krijgen?

Ik moet zeggen dat ik dit wel een waanzinnig gave functie vind. Waarom heeft niet menig cloud toepassing dit?

Gewoon als je ingelogd bent in Salse Force kunnen roepen: please make a shortcut for getting the week-target-report ofzoiets. Heerlijk laagdrempeliig, zoals een change-request mailbox zou moeten zijn?