Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

V6.0 is binnen

This site may earn commission on affiliate links.
Ik zit nog op 5.11. Vanochtend auto naar SeC A'dam voor winterbanden en wat standaard dingetjes en aangegeven dat ik v6 er nog niet op wil. De loaner(P85+) heeft wel v6. In die paar ring kilometertjes naar het werk alleen gemerkt dat de regen idd eerder afvlakt en dat de respons op de het stroompedaal wat slomer lijkt. En dat die loaner veel meer piept en kraakt dan mijn eigen S.
 
Ik ben ook zojuist van V6.0 - 1.65.15 naar 1.67.43 gegaan. Lijkt me een flinke bugfix release gezien de nummering.

Gisteren onder werktijd ook erop gezet. Stap ik na werk tijd in, zie ik een popup dat er een snellere route (10min) is gevonden naar huis, of ik die wil nemen... Ik denk laat ik het eens proberen. Stuurt die me naar een oprit op de N2 (Eindhoven MacDonalds) die onderhand al een half jaar geleden gesloten is, vanuit de hoek waar ik vandaan kwam,.....

Weet iemand hoe ik kan zien of ik de nieuwe of de oude kaarten heb???
 
Gisteren onder werktijd ook erop gezet. Stap ik na werk tijd in, zie ik een popup dat er een snellere route (10min) is gevonden naar huis, of ik die wil nemen... Ik denk laat ik het eens proberen. Stuurt die me naar een oprit op de N2 (Eindhoven MacDonalds) die onderhand al een half jaar geleden gesloten is, vanuit de hoek waar ik vandaan kwam,.....

Weet iemand hoe ik kan zien of ik de nieuwe of de oude kaarten heb???

Heb je een melding gekregen dat je een kaartupdate gekregen hebt? Zoja heb je de nieuwe kaarten, zo neen heb je ze nog niet.
 
Ok ik heb de nieuwe versie gekregen gisteren.
Toevallig even door Duitsland gereden vandaag. Wat een verschil. Het schakelen tussen Duits netwerk en Nederlands netwerk duurde nog geen 2 min, vroeger was dit soms wel meer dan 20min.
In plaats van 3g staat er plots E en duurt het even en dan weer 3g.
Dit is echt een mega verbetering met de laatste update
 
Ok ik heb de nieuwe versie gekregen gisteren.
Toevallig even door Duitsland gereden vandaag. Wat een verschil. Het schakelen tussen Duits netwerk en Nederlands netwerk duurde nog geen 2 min, vroeger was dit soms wel meer dan 20min.
In plaats van 3g staat er plots E en duurt het even en dan weer 3g.
Dit is echt een mega verbetering met de laatste update

Ik hoop voor je dat het geen incidentele verbetering is.
Toen ik laatst naar Antwerpen reed kreeg ik pas op de ring van Antwerpen weer 3G