Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

V6.0 is binnen

This site may earn commission on affiliate links.
Verder vraag ik me af of het uiteindelijk voor Tesla niet voordeliger is om licenties van goede navigatie software te kopen (met file meldingen, meerder tussenstops, alternatieve routes) in plaats van zelf te ontwikkelen

Dat vraag ik me ook sterk af maar het lijkt er toch op dat Tesla zoveel mogelijk dingen zelf wil doen, misschien om zo te komen tot een model 3 die compleet is maar evengoed betaalbaar?
 
Vandaag een eigenwijze nav die de snellere route van Waze probeert teniet te doen:
ImageUploadedByTapatalk1412877713.043650.jpg

Daarnaast ontdekt dat gps air suspension ook werkt als je van de andere kant aan komt rijden (als je niet te hard rijdt)
 
Hier ook nog geen V6. Nu onderweg met oude kaarten en geen file info naar Parijs...

Hoi Bram,

Ik ga binnenkort ook naar Parijs. Ga je langs de SuC van Senlis? Laat even weten hoe het daar is. Ik begrijp dat er een Ibis hotel staat. Maar misschien nog wel andere horeca?
P.S.: Ik ook nog V5.x. Maar gezien de problemen die sommigen hebben met V6.0 wacht ik wel even op V6.1 :wink:
 
Hoi Bram,

Ik ga binnenkort ook naar Parijs. Ga je langs de SuC van Senlis? Laat even weten hoe het daar is. Ik begrijp dat er een Ibis hotel staat. Maar misschien nog wel andere horeca?
P.S.: Ik ook nog V5.x. Maar gezien de problemen die sommigen hebben met V6.0 wacht ik wel even op V6.1 :wink:

Sta er nu te laden met prima snelheid (Nivelles was drama) en er zitten meerdere hotels en een restaurant (grill). Zal in het Met de Tesla op vakantie topic even verslag typen als we terug zijn.
 
ik weet niet of dit met v6.x te maken heeft of niet, het was me alleszins daarvoor nog niet opgevallen...

Ik stelde vast dat de spiegels niet meer naar beneden klapten bij het achteruit rijden.
Een telefoon met het SC leerde me dat ik de positie van de spiegels kan instellen, terwijl de wagen in achteruit staat.
Dit heeft de hele week goed gewerkt, tot gisterenavond mijn vrouw met de wagen wegreed (andere sleutel, ander 'driver profile', ..).
Deze morgen kom ik thuis en hoppa... de spiegel instellingen zijn (weer) verdwenen ?!

Ben ik alleen met deze ervaring ?
 
ik weet niet of dit met v6.x te maken heeft of niet, het was me alleszins daarvoor nog niet opgevallen...

Ik stelde vast dat de spiegels niet meer naar beneden klapten bij het achteruit rijden.
Een telefoon met het SC leerde me dat ik de positie van de spiegels kan instellen, terwijl de wagen in achteruit staat.
Dit heeft de hele week goed gewerkt, tot gisterenavond mijn vrouw met de wagen wegreed (andere sleutel, ander 'driver profile', ..).
Deze morgen kom ik thuis en hoppa... de spiegel instellingen zijn (weer) verdwenen ?!

Ben ik alleen met deze ervaring ?
Had ik ook, nadat vrouwlief met de auto weg was geweest waren de instellingen bij achteruit weer verdwenen. Ik heb ze toen weer opnieuw ingesteld en sindsdien werkt het goed.