Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

V6.0 is binnen

This site may earn commission on affiliate links.
Weet niet of het door V6 komt, maar ik krijg de laatste tijd mijn kabel niet meer los door 2x te klikken op de keyfob. Iemand ook last van?
Heb hier altijd al last van gehad, valt me op dat dit gebeurd als de auto in de nacht heeft geladen en ik in de ochtend aankom. Een van de portieren openen lost het probleem op, want daarna kan ik dubbel klikken om de kabel te unlocken.
 
Het lukt bij mij ook niet altijd, zelfs al heeft hij zijn deurhendels gepresenteerd.
Goeie tip van het deur openen. Ik ga altijd op het scherm ontgrendelen.
Als hij bij mij de deurgrepen presenteert, kan ik na een nacht laden ook niet unlocken door te dubbelklikken op te sleutel. Ik moet echt een van de deuren openen om te kunnen unlocken met dubbelklikken.
 
Als hij bij mij de deurgrepen presenteert, kan ik na een nacht laden ook niet unlocken door te dubbelklikken op te sleutel. Ik moet echt een van de deuren openen om te kunnen unlocken met dubbelklikken.

Dit moet ik altijd doen. Ongeacht de situatie.
Altijd unlocken via het scherm (beetje archaïsch als je er over nadenkt).
Zelfs unlocken via de app lukt niet.
Merk op: ik heb gebruik de meegeleverde kabel van men BlueMotion wallcharger.

Zou het unlocken dan anders moeten kunnen?
 
ik heb nog steeds geen V6 wel onlangs nieuwe firmware gehad
Dus maar eens gebeld en nu kreeg ik te horen dat mijn versie nieuwer zou zijn dan V6..?
kortom ik kon wel v6 krijgen maar dit zou een downgrade zijn
op mijn vraag of ik dan eigenlijk een betatester zou zijn werd ja geantwoord.
voordat iemand enthousiast word... geen idee wat er zo nieuw of revolutionair aan mijn firmware zou moeten zijn.
ik vind t maar een ongeloofwaardig verhaal eigenlijk, meer mensen dit gehoord??
 
Last edited:
ik heb nog steeds geen V6 wel onlangs nieuwe firmware gehad
Dus maar eens gebeld en nu kreeg ik te horen dat mijn versie nieuwer zou zijn dan V6..?
kortom ik kon wel v6 krijgen maar dit zou een downgrade zijn
op mijn vraag of ik dan eigenlijk een betatester zou zijn werd ja geantwoord.
voordat iemand enthousiast word... geen idee wat er zo nieuw of revolutionair aan mijn firmware zou moeten zijn.
ik vind t maar een ongeloofwaardig verhaal eigenlijk, meer mensen dit gehoord??

Je kunt op je beeldscherm kijken welke versie je hebt.
Ik heb V6 165.15

- - - Updated - - -

Wees gerust ik ook nog niet...

Bij mij was er klaarblijkelijk iets misgegaan met de installatie.
dat kon roadside assistance zien toen ze op mijn verzoek inlogden.
Ze hebben toen de technische afdeling gevraagd of ze 'm nog een keer wilden pushen.
Toen had ik 'm binnen een paar uur.