Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla gebeurtenissen

This site may earn commission on affiliate links.
Ik was vanmiddag bij de vuilstort om wat troep te dumpen. Ik had eerst wat tegels en beton afgevoerd en ging dat afrekenen. Een van de medewerkers werd helemaal enthousiast over de Tesla en begon allerlei vragen te stellen. Daarna moest ik nog een keertje naar binnen om wat hout weg te gooien. En ik dacht, waarom niet. Ik ben naar de keet gegaan en heb die jongen uitgenodigd om daar ter plekke op het terrein een paar sprintjes te trekken terwijl zijn collega stond te filmen en fotograferen.
Die koopt straks niet weer een Golfje.
 
Ik was vanmiddag bij de vuilstort om wat troep te dumpen. Ik had eerst wat tegels en beton afgevoerd en ging dat afrekenen. Een van de medewerkers werd helemaal enthousiast over de Tesla en begon allerlei vragen te stellen. Daarna moest ik nog een keertje naar binnen om wat hout weg te gooien. En ik dacht, waarom niet. Ik ben naar de keet gegaan en heb die jongen uitgenodigd om daar ter plekke op het terrein een paar sprintjes te trekken terwijl zijn collega stond te filmen en fotograferen.
Die koopt straks niet weer een Golfje.

Denk je? Ik vrees dat de lonen bij de opzichters van een containerpark niet direct Tesla inspired zijn.
Nu, een mens moet kunnen dromen hé... .
 
Ik was vanmiddag bij de vuilstort om wat troep te dumpen. Ik had eerst wat tegels en beton afgevoerd en ging dat afrekenen. Een van de medewerkers werd helemaal enthousiast over de Tesla en begon allerlei vragen te stellen. Daarna moest ik nog een keertje naar binnen om wat hout weg te gooien. En ik dacht, waarom niet. Ik ben naar de keet gegaan en heb die jongen uitgenodigd om daar ter plekke op het terrein een paar sprintjes te trekken terwijl zijn collega stond te filmen en fotograferen.
Die koopt straks niet weer een Golfje.
Heb je hem voor of achter de auto laten rennen?:p
 
  • Funny
Reactions: CO2CLEAN and pvkeep
Ondertussen worden ze helemaal gek op het Shell forum :)
pics_034_clean_790.jpg