Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Occasion via Tesla

This site may earn commission on affiliate links.
Nou dat was geen onverdeeld succes haha.

Stond iets niet goed in de administratie van Tesla waardoor ik geen betaal link kreeg.
Wat ze ook deden, ze kregen het niet door. urenlang telkens op en neer tussen de delivery persoon, head office Amsterdam en mijzelf.
Lang verhaal kort - na 3,5 uur zonder auto naar huis gegaan. Levering verzet tot volgende week.

Aan de andere kant - zeer vriendelijk geholpen en men deed wel echt zijn best.
Mocht de auto ook gewoon mogen zien, zag er van buiten en binnen top uit.
Wat me wel opviel is dat ik geen CCS adapter mee ga krijgen, ondanks dat er wel software opzit voor de CCS adapter. Die moet ik dus ergens nog vandaan halen. Daarnaast licht gele randen rondom het scherm (volgens Tesla in spec) en de 22' banden leken mij aan vervanging toe, maar waren volgens de personen ongeveer 6 mm (heb het niet na kunnen meten)
 
Ha! Change of plans!

Gisteren met open mond van verbazing zitten kijken hoe Musk aansloot bij (imo) oorlogsmisdadiger Netanyahu.
Inclusief het napraten/goedpraten van Netanyahu's acties. Ineens voelde ik elk sentiment behorend bij Tesla veranderen.
Nachtje over geslapen, en vanochtend besloten mijn bestelling te annuleren.
Hier eindigt voor mij het sprookje Tesla.

voor de geinteresseerden - een prachtige white on white Model X per direct beschikbaar
 
Ha! Change of plans!

Gisteren met open mond van verbazing zitten kijken hoe Musk aansloot bij (imo) oorlogsmisdadiger Netanyahu.
Inclusief het napraten/goedpraten van Netanyahu's acties. Ineens voelde ik elk sentiment behorend bij Tesla veranderen.
Nachtje over geslapen, en vanochtend besloten mijn bestelling te annuleren.
Hier eindigt voor mij het sprookje Tesla.

voor de geinteresseerden - een prachtige white on white Model X per direct beschikbaar
Laten we geen polemiek starten over het onderwerp, maar ik heb respect voor een ieder die handelt naar zijn overtuiging.
 
  • Love
Reactions: DamascuS75D
Hallo mede forumleden,

Na 7 jaar en twee nieuwe Tesla’s model S te hebben gereden, nu een occasion besteld via Tesla.
Wat mij is opgevallen dat je zoals de meeste wel weten je niet echt kan onderhandelen over de prijs. Wil het niet is dat ze de prijs bij de occasions twee keer per week laten zaken. Meestal op de maandag en de dag en op de vrijdag nog een keer.
Dus ja wat krijg je dan, wanneer hap je toe…..al een paar keer mis gegrepen en uit eindelijk de auto gevonden die wij wilde hebben.
We hadden er twee op het oog, mijn vrouw en ik hadden de afspraak mocht een van de twee verkocht worden dan kopen wij de andere. Het betrof een MS 100D uit 2018 met 88k kilometer en een MS 100D uit 2018 met 79K kilometer, het prijs verschil was rond de €1000,00.

Wij hebben uiteindelijk die van met 79k kilometer gekocht aangezien die van 88k verkocht was.

Maar nu het interessante stuk, een paar weken geleden stond die van ons te koop voor €46.500 euro, wij hebben er nu uiteindelijke €40.590 voor betaald.
Tja is het teveel of niet dat weet je natuurlijk niet, maar voor ons voelt het goed. En daar gaat het om.

Maar mocht je dus een occasion willen kopen, hou in je achterhoofd dat ze de prijs beetje bij beetje laten zakken.
Voor de reguliere autodealer is dit wel ontzettend vervelend!

Ben benieuwd wanneer ik bericht krijg wanneer ik hem kan ophalen, hij staat nu in het magazijn in Oosterhout.
 
Ha! Change of plans!

Gisteren met open mond van verbazing zitten kijken hoe Musk aansloot bij (imo) oorlogsmisdadiger Netanyahu.
Inclusief het napraten/goedpraten van Netanyahu's acties. Ineens voelde ik elk sentiment behorend bij Tesla veranderen.
Nachtje over geslapen, en vanochtend besloten mijn bestelling te annuleren.
Hier eindigt voor mij het sprookje Tesla.

voor de geinteresseerden - een prachtige white on white Model X per direct beschikbaar
Ik ga je missen @DamascuS75D. En ik snap je helemaal!
 
  • Love
Reactions: DamascuS75D