Maar dan wist je dus vooraf al dat de auto zou gaan accelereren (want dat is wat hij doet als hij in AP staat en de maximumsnelheid op 100 km/u staat ingesteld)... Waarom heb je dan niet even de auto in park gezet?
De stack reageerde niet dus wist ook niet of alles klopte met de AP in 100 km. Kon dus niet in P zetten. Hetzelfde als er in het filmpje gebeurde. Je kan daar duidelijk zien dat de auto in P stand zetten niet lukt.
Wel voelde ik dat de auto met de voet op de rem weg wilde en ik begreep dit niet omdat het onlogisch is.
Het onderzoek in de USA richt zich op het feit dat door een voltage drop de auto er toch voor zorgt dat de auto veiligheid systemen overschrijft of negeert.
En dat de logs dan toch zeggen dat er een bepaalde handeling is gedaan en dit registreert als iets anders.
En Ja ondanks dat vele hier zeggen, de auto is daar tegen beveiligd en zou het niet moeten kunnen doen, doet de auto het toch.
Ik weet 100% zeker dat mijn auto dit gedaan heeft.
Maar ben ook heel benieuwd of het onderzoek in de USA dit kan bevestigen.
Data uit een Tesla halen buiten Tesla om is heel lastig dus je moet dan Tesla op haar blauwe ogen geloven.
In mijn artikel meer daar over.