Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Informatie over de Tesla Holiday Update van dit jaar?

This site may earn commission on affiliate links.
Frank schreef ook ooit zijn eerste post. Ik ben ook redelijk nieuw hier en wist niet dat het aantal posts een senioriteitsdingetje was. Iedereen moet ergens beginnen en wordt hopelijk afgerekend op kwaliteit ipv kwantiteit.
Boomers hebben veel tijd zeker? Het is wel grappig want mijn vriendin die heeft wel al de update ontvangen :/ Jammer dat we dit update gewoon niet kunnen downloaden en uploaden naar de auto zoals met de meeste smart gadgets.
 
Boomers hebben veel tijd zeker? Het is wel grappig want mijn vriendin die heeft wel al de update ontvangen :/ Jammer dat we dit update gewoon niet kunnen downloaden en uploaden naar de auto zoals met de meeste smart gadgets.
Samsung geeft een update ook niet in 1x vrij voor iedereen, die beginnen vaak in 1 of 2 landen. Het idee is juist om het rustig op te bouwen kwa uitrol. Mocht het mis gaan kunnen ze op tijd stoppen. En het is gewoon compleet random wie hem krijgt.