Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla Model 3 Performance al 38 maal bij SEC geweest in 2 jaar

This site may earn commission on affiliate links.
Zit al op het hoogste nivo bij Tesla en de legal afdeling. Ze weten dat ik werk als auto journalist. Krijg zelf de Persauto”s mee. Daarom ben ik al meer als 3 maanden bezig om Tesla de mogelijkheid te bieden om een oplossing te zoeken voor niet alleen mij maar ook andere gelijkwaardige gevallen.
Dus ik hoef niet te dreigen met de media, het is mijn werk als onderzoek journalist.

Wat voorbeelden van mij.

AD
Telegraaf
Telegraaf
RTL

Dit wetende als Tesla dan ben je of Dom of niet slim.

Het is nu een principe kwestie.
Een auto is maar een blik op wielen
Veiligheid van verkeersdeelnemers is 1000 maal belangrijker.

Het is een paar weken werken om het onderzoek compleet te hebben.
Vind dit de meest interessante post van dit draadje. Zitten veel aspecten aan...
 
Het gekke is dat ik altijd positief heb geschreven over Tesla. Zonder Tesla waren andere merken niet verder de EV’s gaan ontwikkelen. Alleen mijn auto is een ramp. Ik moet volgende week een reportage maken over een kampeerbed in een Model Y. Maar de persdienst geeft niet meer thuis. Beetje kinderachtig maar goed is niet anders. Ze hadden op dat artikel gewoon een positief verhaal kunnen verwachten. Lees mijn werk over Tesla maar op Persfoto.com

"
Toch denk ik dat Tesla het zwaar gaat krijgen in de toekomst.
Tesla is van oorsprong een energie leverancier, maar geen auto bouwer.
BMW maakt duidelijk betere auto’s.
Tesla is nu nog sterker wat betreft vermogen, verbruik per km en het Tesla Supercharger Netwerk.
Maar BMW zit in mijn test met 3 BMW IX de M60 50 en 40 en, Tesla letterlijk nu op de hielen.
De IX50 behaalde zelfs een veel beter verbruik als WLTP opgegeven door BMW zelf.
En bij BMW rij je in een auto en bij Tesla in een rijdende computer.
Dat is het grote verschil.

In 2025 gaat BMW ook starten met de productie van een nieuw type Solid State batterij / accu.
Ik denk dat dan de voorsprong van Tesla geheel verdwenen zal zijn.
De autobouwers zullen de markt dan gaan overnemen van Tesla.
"

dit bedoel je?
 
Verhaal heeft altijd 2 kanten, nu horen we een kant.

Wil het Tesla verhaal ook wel eens horen (vindt het namelijk nogal al erg veel voor een model 3). Nu krijg ik niet echt een objectief beeld. Aangezien Tesla hier niet zal reageren, laat ik het draadje maar even links liggen.
 
  • Like
Reactions: Persfoto
Verhaal heeft altijd 2 kanten, nu horen we een kant.

Wil het Tesla verhaal ook wel eens horen (vindt het namelijk nogal al erg veel voor een model 3). Nu krijg ik niet echt een objectief beeld. Aangezien Tesla hier niet zal reageren, laat ik het draadje maar even links liggen.
Hoe kan de chauffeur hier schuldig aan zijn?
Hoe kan Tesla 38 interventies goedpraten?
Als ik de mankementen zo lees is deze wagen niet geschikt voor de openbare weg en een gevaar voor andere bestuurders.

@Persfoto: laat alvast een expertise uitvoeren door een onafhankelijke partij.
Installeer een GoPro tegen het dak zodat je opnames hebt als de wagen weer kuren heeft.
Begin een dossier op te bouwen.
Bundel dit met alle herstelverslagen en ga vervolgens persoonlijk met Tesla spreken.
Indien daar niet binnen 8 dagen een uitkomst uit voortkomt, dan lijkt het mij best te dagvaarden.
Ik zal je nog DM'en.
 
  • Like
Reactions: Persfoto and Enzo63
"
Toch denk ik dat Tesla het zwaar gaat krijgen in de toekomst.
Tesla is van oorsprong een energie leverancier, maar geen auto bouwer.
BMW maakt duidelijk betere auto’s.
Tesla is nu nog sterker wat betreft vermogen, verbruik per km en het Tesla Supercharger Netwerk.
Maar BMW zit in mijn test met 3 BMW IX de M60 50 en 40 en, Tesla letterlijk nu op de hielen.
De IX50 behaalde zelfs een veel beter verbruik als WLTP opgegeven door BMW zelf.
En bij BMW rij je in een auto en bij Tesla in een rijdende computer.
Dat is het grote verschil.

In 2025 gaat BMW ook starten met de productie van een nieuw type Solid State batterij / accu.
Ik denk dat dan de voorsprong van Tesla geheel verdwenen zal zijn.
De autobouwers zullen de markt dan gaan overnemen van Tesla.
"

dit bedoel je?
Dit is toch niet anti-Tesla? Betreft een voorspelling en laten we eerlijk zijn, een Tesla is inderdaad een laptop op wielen, zo noem ik hem zelf ook. Jammer dat iemand die kritiek op Tesla heeft gelijk te kakken wordt gezet terwijl hij er nota bene zelf eentje rijdt.
 
is dat te kakken zetten? TS zegt dat hij 'altijd positief schrijft over tesla', verwijst naar zijn website, en daar lees ik meteen dat 'tesla geen autobouwer is', en dat de voorsprong in 2025 geheel verdwenen gaat zijn (gebaseerd op wat?).

Neemt natuurlijk niet weg dat tesla de problemen met zijn wagen moet oplossen of de wagen moet terugnemen.
Ja, ik vind van wel. Zoals gemotiveerd. Maar okay to agree to disagree!
 
MCU, kabelboom, harnas, camera’s, temperatuur sensoren ( meerdere keren ) airco unit, wielnaaf, bouten elektro motor, 3 sets velgen, 16 banden binnen 3500 km wat ik zo weet. Draagarnen.

wauw, dat is wel zo’n beetje alles wat ik ook had verzonnen. Bizar dat je dan nog steeds deze fouten krijgt, eigenlijk zou Tesla deze auto, als dit het hele verhaal is (wat ik overigens wel geloof) gewoon terug moeten nemen en omruilen voor een nieuwe, en dan eens gaan onderzoeken wat er aan de hand is. Of een vervangauto geven net zolang tot het echt is opgelost.
 
Verhaal heeft altijd 2 kanten, nu horen we een kant.

Wil het Tesla verhaal ook wel eens horen (vindt het namelijk nogal al erg veel voor een model 3). Nu krijg ik niet echt een objectief beeld. Aangezien Tesla hier niet zal reageren, laat ik het draadje maar even links liggen.

Kom later met alle Tesla reacties in het verhaal in de krant en Tesla zal worden uitgenodigd om een reactie op het verhaal te geven.
 
En iedere keer repareren ze het onder garantie. Neem aan dat Tesla niet iets gaat vervangen wat niet kapot is. De app gaat maar tot 25 service bezoeken. Tesla heeft netjes de andere gemaild. Dus ja 38 facturen in mijn bezit.

Hier 25 stuks.
De andere 13 staan op mijn computer.
Vanaf maart 2021

IMG_8572.png
IMG_8571.png
IMG_8570.png
IMG_8569.jpeg
 
Last edited:
het is op zich wel raar om in de media met je eigen verhalen uit te pakken. stel dat elke journalist dit zou doen... kan ie ook elke keer een artikels schrijven als hij meer dan een half uur moest wachten op zijn eten in een restaurant bij wijze van spreken. niemand zou nog een journalist als klant willen 😁.

Maar misschien heeft het wel zin om dit naar buiten te brengen als verschillende anderen een gelijkaardige ervaring hadden, en dan kan journalist toevoegen dat 'a propos' hij zelf ook iets gelijkaardig heeft meegemaakt.
 
  • Like
Reactions: Persfoto
Zo ken ik nog wel een bekende journalist in België die exact hetzelfde meegemaakt heeft.
Alles meteen in de media gooien heeft geen zin, best eerst werken naar een oplossing, maar wel met een degelijk juridisch dossier.
Naar de media gaan kan later nog altijd.
Ik denk dat TS eerst wil werken naar een oplossing, niet naar het beschadigen van het merk Tesla.