Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla gebeurtenissen

This site may earn commission on affiliate links.
Dinsdag vroeg mijn 5 jarig zoontje of mijn model S wel van mij houdt en niet van hem...
Ik vroeg hem waarom hij dat dacht en hij zei "omdat bij jou die dingetjes eruit komen en bij mij niet", ik heb hem even moeten uitleegen hoe dat werkt met die sleutel :)
Bewijst toch maar hoe intuitief deze wagen gemaakt is.

Gisteren deed ik mijn wagen binnen om de sideskirts en de achterbumpter te laten spuiten. Vanmorgen bracht ik de kinderen naar school met de ford s-max, na het afrijden van de oprit zette ik mijn ruitenwissers aan om voorruit te rijden, toen ik terug kwam merkte ik aan de deur dat de wagen nog stond te draaien en dus ook niet op slot was...

Opmerkelijk hoe gewoon ik al ben aan het rijden met de MS na een weekje!
 
Stond vandaag in Moers SC te laden in gezelschap van twee andere classics, eentje met sig Red. Iemand van t forum?
622ec6e111a42020f43cbb38909399e5.jpg
 
Was niet uit eigen verkiezing dus, die E200. Maar als het dan toch moet, dan was dit geen straf. Nog wat meer Duitse samenwerking zou ook helemaal niet nadelig zijn voor Tesla Motors.


Klopt inderdaad, als ze de afwerking van de Tesla op Merc of BMW niveau zetten..
Ik merkt na een week Tesla en de eerste poetsbeurt toch wel het verschil in afwerking tussen Tesla en een duitser.
 
Vandaag 4700 km bereikt...het gaat vlot...die Km's tikken bij alsof het niets is :)
Net terug van tripje naar Essen, Duitsland. Overal bij te laden, maar toch valt weer op dat de supercharger in Moers slechts bijlaadt aan de helft van de snelheid tov gent of Eindhoven.
Oh ja, autobahn: leuk :tongue:
 
Waar kan ik trouwens de kilometerstand aflezen op de dashboard? :redface: Waar die volgens de handleiding moet staan (versie 6.2) vind ik die niet meer met versie 7. (Eigenlijk een vraag voor het "beginners" draadje).

Desiré, ik heb op het 'kleine scherm' rechts de stats staan van 'since last charge' en 'last trip', daar onder staat de total km stand.

Xavier