Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Belgium (B)

This site may earn commission on affiliate links.
SuC Holiday Inn Diegem 🚧🚧🚧
View attachment 1036489View attachment 1036490View attachment 1036491SuC Diegem @ Holiday Inn vandaag
Een dag later nog iets nieuws: een transformator is geplaatst.
IMG_3755.jpeg
 
  • Like
Reactions: simonsmidt
Gaan die nieuwe aan het Holliday inn de SuC's vervangen van aan het van der valk hotel, of zijn het bijkomende?
Die aan de VdV zijn niet weg, maar zijn V2 en beperkt tot 72kW.

Ik denk zelfs dat je Tesla navigatie ze zelfs niet meer gebruikt, en je sowieso naar Zaventem wordt gestuurd.

Toch werken die bij VdV nog wel.
 
Die aan de VdV zijn niet weg, maar zijn V2 en beperkt tot 72kW.
Echt beperkt tot 72A per stall (de config voor US Urban Superchargers), of bedoel je dat de V2 per 2 laadpunten niet meer dan 144-150kW leveren?
Ik ken maar 1 plek in Europa waar (per ongeluk? als test?) een dergelijk cabinet is geinstalleerd die max 72A per stekker levert en dat is cabinet nr10 in Zaltbommel.
 
Echt beperkt tot 72A per stall (de config voor US Urban Superchargers), of bedoel je dat de V2 per 2 laadpunten niet meer dan 144-150kW leveren?
Ik ken maar 1 plek in Europa waar (per ongeluk? als test?) een dergelijk cabinet is geinstalleerd die max 72A per stekker levert en dat is cabinet nr10 in Zaltbommel.
Er zijn daar problemen met het vermogen in de straat sedert de bouw van het nieuwe PWC kantoor.
Tesla heeft de netupgrade niet afgewacht en bouwt nu een SUC om de hoek. Bij een concurrent van Van der Valk dan nog.
 
  • Informative
Reactions: simonsmidt