Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
  • Want to remove ads? Register an account and login to see fewer ads, and become a Supporting Member to remove almost all ads.
  • Tesla's Supercharger Team was recently laid off. We discuss what this means for the company on today's TMC Podcast streaming live at 1PM PDT. You can watch on X or on YouTube where you can participate in the live chat.

Superchargers in Belgium (B)

This site may earn commission on affiliate links.
Hi folks

I am almost able to follow your writings (being Norwegian reading Dutch/Vlams? is almost possible). Are we getting close to opening of any of the "under construction" sites in Belgium? And is the listing on supercharge.info correct? Any sites missing?

I am helping Keith update the European sites and could need an update on the situation in Belgium and Netherlands.

Cheers,

Andre (leave answers here in the forum or PM me)
 
Hi folks

I am almost able to follow your writings (being Norwegian reading Dutch/Vlams? is almost possible). Are we getting close to opening of any of the "under construction" sites in Belgium? And is the listing on supercharge.info correct? Any sites missing?

I am helping Keith update the European sites and could need an update on the situation in Belgium and Netherlands.

Cheers,

Andre (leave answers here in the forum or PM me)

Gent might be open this weekend. Or next week latest. We'll test tomorrow.
 
Top, ik hou dit draadje nauwlettend in de gaten:wink:. Gelukkig is er ook al de optie via Nivelles maar Gent zou natuurlijk veel leuker zijn.

Vandaag naar Parijs gereden, geladen in Nivelles ((100 kWh) en Senlis (117 kWh). Bij beiden als enige gestart, in Senlis bij vertrek kleine wachtrij (1 MS). Ik volg deze blog om te zien of ik zondag over Gent terug kan.
 
Same here... rij morgen ook naar Parijs. Hou je een plekje vrij voor me in Nivelles? Zie het niet gebeuren, dat we al in Gent terecht kunnen. Zou wel fijn zijn...

Ook al werken ze vandaag in Gent, je zal waarschijnlijk geen plaats hebben wegens "feestje":wink:
Even iets anders: Ik krijg constant de vraag, wie er eigenlijk de stroomrekening van de SuC betaald? iemand een antwoordt hier op?
 
Top, ik hou dit draadje nauwlettend in de gaten:wink:. Gelukkig is er ook al de optie via Nivelles maar Gent zou natuurlijk veel leuker zijn.

IMG_0735.jpg


Het zal Nivelles worden voor vandaag (en weekend) :crying:
Visueel ziet alles er afgewerkt uit, maar er is nog teveel werk om het vandaag af te ronden (kon zelf zien dat er nog veel te koppelen is in de SuC units).
De indienststelling (ploeg uit FR blijkbaar, Tesla?) is niet voor vandaag, er is sprake van maandag of dinsdag...
Bummer :frown:
Maar misschien maken ze me gewoon iets wijs natuurlijk :tongue:
 
View attachment 63573

Het zal Nivelles worden voor vandaag (en weekend) :crying:
Visueel ziet alles er afgewerkt uit, maar er is nog teveel werk om het vandaag af te ronden (kon zelf zien dat er nog veel te koppelen is in de SuC units).
De indienststelling (ploeg uit FR blijkbaar, Tesla?) is niet voor vandaag, er is sprake van maandag of dinsdag...
Bummer :frown:
Maar misschien maken ze me gewoon iets wijs natuurlijk :tongue:

afspraak om 5 uur gaat toch door!? (flesje en glazen zitten in de auto)
ik heb ook gezien dat de betonvoet nog een afgeschuind randje moeten krijgen zoals bij de andere SuC's

- - - Updated - - -

Jij en ik (en onze collegarijders) want zit in aankoopprijs van wagen verrekend. Daarmee kan Tesla wel wat facturen betalen.

gaan dan al de facturen richting Tesla?
 
Ik kom. Wel met lege handen. Of misschien toch met een blikje cola-light.

Wel jammer dat er nog geen sap is... :frown:
Spie had alles al klaar tegen de middag, en het opschonen van parking en omgeving cabine is al goed opgeschoten.
Ik hoop voor jullie dat er deze namiddag toch nog iemand de knop komt omdraaien (ik kan er zelf niet bij zijn, wegens bijwonen Night of the Proms ergens in Midden-Brabant)
 
Last edited:
Wel jammer dat er nog geen sap is... :frown:
Spie had alles al klaar tegen de middag, en het opschonen van parking en omgeving cabine is al goed opgeschoten.
Ik hoop voor jullie dat er deze namiddag toch nog iemand de knop komt omdraaien (ik kan er zelf niet bij zijn, wegens bijwonen Night of the Proms ergens in Midden-Brabant)
Het is meer ceremonieel eigenlijk. En er staat nog een noodlader om de hoek heb ik begrepen.
Ik ben blij dat ik nog eens naar West-Brabant kan rijden, en dat de ritjes naar Brabant-aan-zee binnenkort aan hogere snelheid kunnen.