Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Bijtelling na eerste 60 maanden

This site may earn commission on affiliate links.
Wordt op tijd bestellen dan begin 2018....
Volgens mij is RDW registratiedatum leidend.

Zou er een kleine run op EVs (Teslaas) gaan plaatsvinden begin 2018?
Productie van nieuw bestelde S/X lijkt nu al wat vertraagd te zijn? :eek:
Dapper als je wacht tot rond de zomer met bestellen.

Model 3 duurt nog efkes, 2018 wordt jaar van de waarheid.
Is ook geen optie meer als je deze volgend jaar wilt rijden. :(
 
Wordt op tijd bestellen dan begin 2018....
Volgens mij is RDW registratiedatum leidend.

Zou er een kleine run op EVs (Teslaas) gaan plaatsvinden begin 2018?
Productie van nieuw bestelde S/X lijkt nu al wat vertraagd te zijn? :eek:
Dapper als je wacht tot rond de zomer met bestellen.

Model 3 duurt nog efkes, 2018 wordt jaar van de waarheid.
Is ook geen optie meer als je deze volgend jaar wilt rijden. :(

Ik denk niet dat er nog veel een Tesla gaan rijden (S of X) als de bijtelling 25% is.
 
... wat een lol zullen ze achter de schermen hebben gehad om het plaatje "game over"
Ja mijn boekhouder stuurde het door. Anyway als je dus voor 1-12-2018 een Model S of X koop zit je dan volgens mij nog goed (voor 60 maanden) daarna is het afgelopen met de pret. Is het dan in 2019 7% bijtelling? En dan vervolgens dit lezen. : 'Doel elektrische auto's wordt niet gehaald bij huidig beleid' | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl

7% voor 2019? Volgens mij staat er minimaal 16 procent.
 
En zo verdwijnen de 'gesubsidieerde' stekkerbakken naar het buitenland, die ze maar al te graag willen hebben :eek:o_O

...en komt er ruimte voor initiatieven als ‘de deelauto’, waar Tesla mogelijk al op aan het voorsorteren is.

Hoewel ik mezelf nog niet echt tot de doelgroep reken en met, eh voor, veel plezier graag wat extra naar Den Haag overmaak.

Eigen auto is/wordt onbetaalbaar voor sommigen.
 
Dat worden lastige keuzes medio 2018. Een M3 tegen 25% bijtelling gaat m ook niet worden, dat wordt een slagveld (aan gecancelde reserveringen).

Ik hoop dat de regering nog tot inkeer komt. Zo wordt het niets met de transitie. Daarvoor moet je juist meer steunmaatregelen nemen en niet minder. vergelijk het maar met Noorwegen.
 
Dat worden lastige keuzes medio 2018. Een M3 tegen 25% bijtelling gaat m ook niet worden, dat wordt een slagveld (aan gecancelde reserveringen).

Ik hoop dat de regering nog tot inkeer komt. Zo wordt het niets met de transitie. Daarvoor moet je juist meer steunmaatregelen nemen en niet minder. vergelijk het maar met Noorwegen.
Inderdaad met de huidige regels lukt het al niet echt om naar een emissie loos te gaan in 2030. Als ze dit soort ongein gaan uithalen dan lukt het al helemaal niet.