Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

V6.0 is binnen

This site may earn commission on affiliate links.
Al geruime tijd versie 6.0 binnen.
Versie 1.67.43
Vanmorgen deze melding:
Congratulations!
IMG_1811.jpg
 
Nou Paulus, die pianolak biedt echt heel veel voordelen! Mijn collega krijgt as vrijdag zelfs zijn console geïnstalleerd, die is er alleen voor pianolak. Enfin ik ben nog iet aan het knutselen zodat ik mijn houdertje in "de goot" kan monteren.

Waze is heel goed, maar laat me ook soms in de steek. Vorige week deed twee uur over Breda Utrecht omdat Waze een beetje laat was met het herbereken van de route.
 
Al geruime tijd versie 6.0 binnen.
Versie 1.67.43
Vanmorgen deze melding:
Congratulations!
View attachment 62839
Mijn auto is nu bijna een jaar in bedrijf. Nog geen kaart updates gehad. Mijn auto was vorige week bij het SC in Den Haag en daar vertelden ze dat mijn kaarten nog steeds up to date zijn, terwijl ik hier nieuwere auto's zie die wel updates krijgen. Eigenaardig.
 
Mijn auto is nu bijna een jaar in bedrijf. Nog geen kaart updates gehad. Mijn auto was vorige week bij het SC in Den Haag en daar vertelden ze dat mijn kaarten nog steeds up to date zijn, terwijl ik hier nieuwere auto's zie die wel updates krijgen. Eigenaardig.

Ik zou er niet van uitgaan dat ServiceCenter employees altijd helemaal op de hoogte zijn van de laatste stand van zaken. Die zijn opgeleid om mensen gerust te stellen :)
 
hier bijna 2 maand op V 6.0 maar nog geen nieuwe kaarten.
iedere avond en nacht zit hij keurig aan de wifi.

ofwel heb ik de melding over het hoofd gezien.
Kan er soms iemand een screenshot, samen met de locatie posten, waarop we kunnen checken of we al dan niet met nieuwe kaarten zitten?
 
Sinds versie 6 heb ik een nieuw, hardnekkig probleem: zo nu en dan is de auto niet te benaderen met de iphone app. Krijg dan steeds de melding: awaking car. Auto staat nooit op de spaarstand, dus daar ligt het niet aan. Vandaag voor de zoveelste keer geen verbinding mogelijk. Ook niet als we er in rijden. 3G werkt wel gewoon, de daglievemensen site doet het prima alsook Rdio. Vanavond weer eens met Tesla gebeld en na soft reset hadden we weer contact met de auto. Anderen ook deze ervaring?