Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

V6.0 is binnen

This site may earn commission on affiliate links.
Niet echt mee eens. Vanuit mijn oogpunt:
- voor v6.0 deed de Tesla het prima, dus dat wachten was niet zo'n kwelling (vooral niet teveel threads lezen over 'wat zou er allemaal in zitten').
- het brengt een aantal goede verbeteringen en een leuke nieuwe app
- dat er iemand mee stil komt te staan is absoluut balen als het je treft, maar is wel de keerzijde die onlosmakelijk verbonden is aan automatische software updates

Overigens vind ik het starten met de app vrij nutteloos. De keyfob doet hetzelfde en ik hoef hem niet eens te bedienen :cool:

Het gaat er volgens mij niet over of 6.0 een goede verbetering is (dat is het zeker) of wat er hier allemaal gespeculeerd is wat er in zou kunnen zitten, maar om de verwachtingen die Elon zelf gewekt heeft met zijn uitspraken in januari ('binnen enkele weken iets waar je steil van achterover zou slaan').
 
Haha, ja zou kunnen dat wij Europeanen te kritisch of te verwend zijn. :)
Heb eigenlijk niet op het internationale deel van het forum gekeken hoe de reacties zijn. Heeft iemand dat gelezen?

Die zijn ook 'underwhelmed'. Daar bestaat het vermoeden dat V6.0 vooral een nieuw software platform is, waarop sneller nieuwe modules kunnen worden toegevoegd. Ook bestaat het vermoeden dat er een basis is gelegd voor het ontwikkelen van applicaties door derden. Overigens kan ik me herinneren dat Elon daarvan zijn 'maybe this year'. In dit geval lijkt het me iets voor Model 3.
 
De tweede software update na 6.0!

jara5ubu.jpg
 
Ik heb niet de indruk dat ik er met V6.0 op vooruit zal gaan. Hooguit die geo-fencing voor de high stand van de luchtvering.

Navigatie V6 komt toch niet op het niveau van TomTom Live c.q. Waze.

Dus al ben ik de laatste downloader van deze versie, voor mij is dat prima. :cool:
 
Ben met name blij met de update van de Tesla app. Dat je een bericht krijgt als bv het alarm afgaat vind ik een enorme verbetering. Hoop uiteraard niet op dit soort berichten, maar het idee alleen geeft een geruststellend gevoel.
Helaas werkt de nieuwe app pas als v6.0 is geinstalleerd.:frown:
 
Ik heb sinds eergisteren V6.0... Ik ben geen geo-fencing tegen gekomen toen ik door de menutje ging...!

Dat staat niet in een menu. Als je hoogte instelt komt er een melding dat het bewaard wordt. Die kun je op dat moment uitzetten. Doe je dat niet dan zal de volgende keer dat je die lokatie nadert er een melding komen "Suspension raised based on location". Het werkt prima.