Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla loaner/sixt rental gedurende onderhoud.

This site may earn commission on affiliate links.
Hans kennende heeft hij dat vanochtend al gedaan en in 1 moeite door weer een bedrijf ervan overtuigt om destination chargers aan te vragen:wink:

Ja, het staat ook in mijn post. Vanochtend ben ik naar Tesla gereden, hier een "boogscheut" (woord dat ik op forum heb gelezen) vandaan en het rechtgezet. Zelfs excuses gemaakt omdat mijn research niet 100% was. Is goed zo en men zal klanten gerust stellen die er eventueel nog mee zitten. En ik kan in november toch die mooie P85D een paar dagen proberen :)

En ja, van daaruit naar fitness gereden en zag de bedrijfsleider zitten en heb hem, naar ik denk, enthousiast gemaakt voor de Destination Charger. Oh, ook nog gesport hoor.
 
Uit de voorwaarden van KBC (België):

---
Verzekerd voertuig:
- de personenauto en/of de aanhangwagen(s), dieomschreven zijn in de bijzondere voorwaarden;
- de personenauto die de omschreven auto vervangtgedurende maximaal 30 dagen te rekenen vanaf dedag waarop dit voertuig onbruikbaar is geworden omeen andere reden dan eigendomsoverdracht ofverhuur; dit vervangingsvoertuig moet tot hetzelfdegebruik bestemd zijn als het omschreven voertuig; umag er geen eigenaar of gebruikelijke houder van zijn;
---

Lijkt me algemeen geldend :)
 
mijn Tesla moet binnenkort ook binnen voor 3 dagen , heb naar aanleiding van deze thread navraag bij mijn verzekering AXA gedaan ( heb een full omnium ) , zij vermelden me dat ik verzekerd ben bij AXA voor de vervangwagen . Ik moet wel het chassis en de nummerplaat via mail doorgeven van de vervangwagen , dus lijkt me OK .
 
Uit de voorwaarden van KBC (België):

---
Verzekerd voertuig:
- de personenauto en/of de aanhangwagen(s), dieomschreven zijn in de bijzondere voorwaarden;
- de personenauto die de omschreven auto vervangtgedurende maximaal 30 dagen te rekenen vanaf dedag waarop dit voertuig onbruikbaar is geworden omeen andere reden dan eigendomsoverdracht ofverhuur; dit vervangingsvoertuig moet tot hetzelfdegebruik bestemd zijn als het omschreven voertuig; umag er geen eigenaar of gebruikelijke houder van zijn;
---

Lijkt me algemeen geldend :)

Misschien spijkers op laag water, maar meestal is de MS nog bruikbaar als je hem inlevert voor een onderhoudsbeurt...
 
Hangt van de interpretatie van die term af. Als de auto op de brug bij de garage staat, kan die technisch misschien prima in orde zijn, maar voor jou is die dan onbruikbaar want je kan er op dat moment niet mee rijden.
In Nederlandse voorwaarden zouden we dit anders omschrijven, dat ben ik met je eens, maar allez, KBC is Belgisch hè :wink: