Beste Tesla rijders,
Ik ben nieuw hier op het forum ondanks dat ik al bijna 5 jaar Tesla Rijd. Ik heb een probleem met mijn Tesla en de manier waarop ik door Tesla geholpen word en ik was eens benieuwd of iemand meer dit heeft gehad en advies heeft.
Ik heb een Tesla Model S 75D uit 2018. Mijn onboard charger is pas stuk gegaan en dit koste me 2733 euro. De medewerker van Tesla vertelde me dat het kwam door een flinke piekspanning in het systeem. Nu heb ik alleen geladen bij me thuis en bij de tesla super charger in Tilburg. Thuis heb ik een Maxem systeem wat ik heb laten uitlezen. Obv deze data kan ik onderbouwen dat er bij mij thuis geen piekspanning heeft plaatsgevonden. Dus het kan niet anders dan dat dat is geweest bij de Supercharger in Tilburg.
Ik heb Tesla gevraagd naar de data maar deze geven ze niet. Ik vind dit belachelijk omdat het toch mijn auto is en ook mijn data? Daarnaast geeft Tesla aan dat los of je nog garantie hebt op je auto of niet dat een onboard charger die stuk is gegaan door een piekspanning nooit onder de garantie valt. Dus ik durf ook niet meer te laden bij een supercharger nu.
En wat ik als laatste kwijt wil is de ongelofelijk slechte services van Tesla en de manier waarop ze mij te woord staan, mijn klacht behandelen, mij aan het lijntje houden, niet serieus nemen, brutaal zijn en op geen enkele manier willen helpen het probleem op te lossen, geen enkele reactie geven op vragen en niet open staan op geboden oplossingen. En dat voor een auto van een ton.
Ik was altijd een zeer tevreden klant die voornemens was weer een nieuwe Tesla model Y performance te bestellen maar dit hele proces maakt dat die tevredenheid helemaal weg is en ik weinig behoefte meer heb in een nieuwe Tesla. Mijn voorstel om de ontstane kosten in mindering te brengen op de aanschaf van een nieuwe Tesla was zeer schappelijk maar daar gaan ze totaal niet op in. In het verleden heb ik voor Tesla ook diverse referrals gezorgd en hebben enkele vrienden van mij een Tesla gekocht door mijn positieve ervaring, maar vanaf heden zal ik gelet op deze zeer slechte behandeling van mijn probleem en de zakelijke en klant onvriendelijke services het voortaan iedereen die me om advies vraagt afraden.
benieuwd of iemand deze ervaring deelt en ook problemen heeft gehad met een piekspanning en een defecte onboard charger. verder benieuwd hoe jullie denken over het feit dat Tesla al je data verzameld maar je het niet van hun krijgt.
Alvasty bedankt,
Joey
Ik ben nieuw hier op het forum ondanks dat ik al bijna 5 jaar Tesla Rijd. Ik heb een probleem met mijn Tesla en de manier waarop ik door Tesla geholpen word en ik was eens benieuwd of iemand meer dit heeft gehad en advies heeft.
Ik heb een Tesla Model S 75D uit 2018. Mijn onboard charger is pas stuk gegaan en dit koste me 2733 euro. De medewerker van Tesla vertelde me dat het kwam door een flinke piekspanning in het systeem. Nu heb ik alleen geladen bij me thuis en bij de tesla super charger in Tilburg. Thuis heb ik een Maxem systeem wat ik heb laten uitlezen. Obv deze data kan ik onderbouwen dat er bij mij thuis geen piekspanning heeft plaatsgevonden. Dus het kan niet anders dan dat dat is geweest bij de Supercharger in Tilburg.
Ik heb Tesla gevraagd naar de data maar deze geven ze niet. Ik vind dit belachelijk omdat het toch mijn auto is en ook mijn data? Daarnaast geeft Tesla aan dat los of je nog garantie hebt op je auto of niet dat een onboard charger die stuk is gegaan door een piekspanning nooit onder de garantie valt. Dus ik durf ook niet meer te laden bij een supercharger nu.
En wat ik als laatste kwijt wil is de ongelofelijk slechte services van Tesla en de manier waarop ze mij te woord staan, mijn klacht behandelen, mij aan het lijntje houden, niet serieus nemen, brutaal zijn en op geen enkele manier willen helpen het probleem op te lossen, geen enkele reactie geven op vragen en niet open staan op geboden oplossingen. En dat voor een auto van een ton.
Ik was altijd een zeer tevreden klant die voornemens was weer een nieuwe Tesla model Y performance te bestellen maar dit hele proces maakt dat die tevredenheid helemaal weg is en ik weinig behoefte meer heb in een nieuwe Tesla. Mijn voorstel om de ontstane kosten in mindering te brengen op de aanschaf van een nieuwe Tesla was zeer schappelijk maar daar gaan ze totaal niet op in. In het verleden heb ik voor Tesla ook diverse referrals gezorgd en hebben enkele vrienden van mij een Tesla gekocht door mijn positieve ervaring, maar vanaf heden zal ik gelet op deze zeer slechte behandeling van mijn probleem en de zakelijke en klant onvriendelijke services het voortaan iedereen die me om advies vraagt afraden.
benieuwd of iemand deze ervaring deelt en ook problemen heeft gehad met een piekspanning en een defecte onboard charger. verder benieuwd hoe jullie denken over het feit dat Tesla al je data verzameld maar je het niet van hun krijgt.
Alvasty bedankt,
Joey