Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
Ik ben daar niet zo negatief over - "al die paaltjes." Er was een tijd dat er 10.000 molens in het land stonden... hoeveel lantaarnpalen hebben we wel niet staan? Hoeveel huizen staan er wel niet? Daar hebben we toch ook niet het gevoel van volplempen?

En zijn we allemaal niet oud genoeg om de tijd te herinneren toen er naast iedere parkeerplaats zo'n analoge parkeergeldmeter stond?
 
Eindhoven.
Waarschijnlijk is het laadklepje gewoon open gesprongen doordat iemand anders begon te laden.
20171109_100336.jpg


Apeldoorn.
Jaloerse Aso. (Links hé)
20171109_113241.jpg
 
Eindhoven.
Waarschijnlijk is het laadklepje gewoon open gesprongen doordat iemand anders begon te laden.View attachment 259059

Apeldoorn.
Jaloerse Aso. (Links hé)
View attachment 259060
“Een talisman is een uitgesneden figuur of gravure, zoals op een munt, met magische krachten dat waarschuwt voor het kwade of geluk brengt.”
Hij denkt waarschijnlijk dat ie onschendbaar is, met z’n talisman.
 
Eindhoven.
Waarschijnlijk is het laadklepje gewoon open gesprongen doordat iemand anders begon te laden.View attachment 259059
Ik gok op extreme verstrooidheid (wel op het knopje gedrukt op het display, maar na uitstappen vergeten de kabel erin te doen)

Apeldoorn.
Jaloerse Aso. (Links hé)
View attachment 259060
Die had denk ik niet langer dan 40min nodig (bij de meeste mannen schijnt 4 minuten al lang te zijn) ;)
 
Je zou toch denken dat er voor de kerstvakantie toch nog wat gaat gebeuren in Venlo. Zou mooi zijn richting Alpen en het “Mooie”Erfstadt zou kunnen overslaan.
Dat klopt maar aan de ingang van de Alpen, waar we nog niet zo lang geleden alleen Aichstetten en St Anton hebben wordt nu bij Bregenz hard gewerkt aan de 20 stalls. We moeten iets te wensen overhouden :)

Maar ik kijk ook reikhalzend uit naar de aangekondigde nieuwe SuC's. Vooral ook die in Györ in Hongarije. Is nu in de geruchtenfase van een bouwplaats. Zodra deze er is is het alleen maar routine en is het niet meer vanaf St. Pölten of Wenen kalm aandoen voor de laatste 350 km en omgekeerd.

Maar we houden ogen en oren open :)
 
  • Like
Reactions: Cohiba