Paco
Member
Zoals in mijn eerste zin vermeld werd, doe ik geen uitspraak over de juridische kant.Helemaal mee eens, maar feit blijft dat de verkoper adverteerde met Autopilot en leverde zonder. Dat deze medewerker dat niet voorkomen heeft, pleit de verkoper niet vrij. Als er al juridische pijlen worden gericht, doe dat dan naar de verkoper die niet geleverd heeft waarmee hij geadverteerd heeft.
Mijn post is eerder een reactie naar de leden die van oordeel zijn dat iedere potentiële koper op de hoogte moet zijn van alle termen en afkortingen. In het verleden lukte dat omdat je vooral early adopters/IT’ers/nerds als klanten had met een bovengemiddelde interesse in het product. Maar hetzelfde kan je niet verwachten van de doorsnee autogebruiker waar nu op gemikt wordt.
@wooter; ik weet dat je graag een eigen interpretatie geeft aan wat een ander schrijft, dus zal ik het voor jou verduidelijken. Ik heb Tesla geen ouderwets bedrijf genoemd. Die conclusie is geheel jouw verdienste. Ik heb wel in dit topic enkele keren gelezen dat Tesla geen of weinig moeite zou moeten doen aangezien Amleto geen klant is, en dat vind ik een achterhaalde redenering.