Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Belgium (B)

This site may earn commission on affiliate links.
Concreet: vul deze poll in mocht je mee willen/kunnen doen. Doodle: SuC Gent blokkade
hoe laat begint de wedstrijd? Mij lijkt het best dat we er minstens een uurtje voor de wedstrijd zijn (als het dan niet al te laat is:confused:) Misschien gaan ze wel eerst een hapje eten.
ik stel voor om op een aantal plaatsen de auto te laden en een paar SuCs vrij te houden en daar dan met een aantal mensen post te vatten. Ieder die er aan komt om te laden, vragen of ze komen laden of komen parkeren om naar de voetbal te gaan kijken. Een papiertje met enige laad etiquette voor de SuC is misschien aangewezen. Als er plaatsen ingenomen worden door "echte laders" maken we dan weer een plekje vrij.
 
  • Like
Reactions: Thinkje and FVO
De NL ers verwachten natuurlijk wel een uitgebreid verslag van jullie helden daad.

Precies: om te beginnen vooraf de opstelling; Simon in de spits en Frank in de verdediging, of toch andersom?
Daarna van minuut tot minuut de scores; hoeveel MS weggestuurd, hoeveel MX?
Hoeveel gele (alleen een poging tot parkeren) en rode kaarten (doorgebroken wagen) jullie uitdelen.
En de stand bij rust en de natuurlijk de eindstand :)
 
Last edited:
Precies: om te beginnen vooraf de opstelling; Simon in de spits en Frank in de verdediging, of toch andersom?
Daarna van minuut tot minuut de scores; hoeveel MS weggestuurd, hoeveel MX?
Hoeveel gele (alleen een poging tot parkeren) en rode kaarten (doorgebroken wagen) worden er uitgedeeld.
En de stand bij rust en de natuurlijk de eindstand :)

Die gele en rode kaarten zijn wel een goed idee. Daar ga ik eens verder op broeden.
 
Ik doe ook mee op 10/9. Denk dat we voor alle zekerheid toch minstens anderhalf uur op voorhand moeten aankomen. Aangezien tot nu toe blijkbaar alle stalls bezet waren tijdens een wedstrijd vermoed ik dat er onder de Gent-supporters-met-Tesla ook al wel een wedloop zal zijn om toch maar een plek te hebben...
 
Diegene die er langer dan 2u blijven staan kunnen we andere ludieke dingen mee doen.
red card elon.jpg
 
Gisteren aan de suc in gent een gesprek gehad met een medewerker van tesla. Het probleem is bekend en men werkt aan maatregelen.
Men zal wss het Noors model gaan volgen:
-de langdurige bezetters worden automatisch 'ge-traced'
-men krijgt tot 3 x toe een aanmaning via email en de post
-helpt dit niet, dan wordt superchargen definitief afgesloten voor die persoon!

Blijkbaar past men dit in Noorwegen al toe. Men is hier nog serieus bezig om de juridische kant hiervan te bekijken,omdat tesla zo in principe contractbreuk pleegt.
Zoals de contactpersoon vermeldde: nu kan het probleem al bij al nog meevallen, maar als er tal van x-en en model 3-s bijkomen kan het niet meer gepermiteerd worden om suc's bezet te houden...
 
Diegene die er langer dan 2u blijven staan kunnen we andere ludieke dingen mee doen.
Wielklem met telefoonnummer? En een uurtje na de wedstrijd de klem komen verwijderen:D, je moest immers elders gaan laden dus dat duurde wat langer...

pvh, helaas niet meer actief op t forum, misschien leest hij nog mee, schijnt ooit nog eens een containertje van die dingen uit China te hebben laten komen en bood ze gratis aan aan forumleden.
 
  • Funny
Reactions: FVO