Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Belgium (B)

This site may earn commission on affiliate links.
Tja, definieer 'long distance' gebruik.
Voor mijn bejaarde buurman is de 5 km naar de markt reeds een reis op zich.
Zolang iets voor interpretatie vatbaar is heb je geen zaak vrees ik
Maar daar gaat het in principe niet over. Het gaat over stalls onnodig bezet houden, nadat het laden voltooid is.
 
Het "laden" moet gratis zijn, maar als de batterij vol zit dan "laadt" men niet meer in de letterlijke zin van het woord en zou men vanaf dan wel iets kunnen aanrekenen, niet? En zelfs dan nog, men kan toch ook het laden op zich gratis houden maar wel parkeergeld vragen (vanaf 60min)?
Volgens mij moeten die in Gent ook parkeergeld betalen als ze te lang aan de SuC staan. Wanneer je kaartje ouder dan 2 uur is, moet je binnen gaan betalen en het kaartje laten valideren.
 
iemand uitsluiten van de Supercharger lijkt me moeilijk, maar ze kunnen deze wel als allerlaatste in de ranking zetten voor de updates. of eens vergeten bij de 8.0 tot ze zelf tesla contacteren...
ring, ring...
"Hallo tesla, iedereen heeft al de 8.0 gekregen en ik niet.
Ha, dan bent u waarschijnlijk een supporter van A.A.Gent die te lang aan de SuC-slang is blijven hangen.
als 9.0 uit komt, zal u waarschijnlijk de 8.0 ontvangen.
":)
 
  • Like
Reactions: simonsmidt and FVO
Volgens mij moeten die in Gent ook parkeergeld betalen als ze te lang aan de SuC staan. Wanneer je kaartje ouder dan 2 uur is, moet je binnen gaan betalen en het kaartje laten valideren.
Nee, poort staat altijd open na de wedstrijd. Er staat altijd een mannetje met een guest list om je tegen te houden of je op de parking mag of niet. Tesla auto's mogen zo binnen.

Eigenlijk zou je het hotel moeten zeggen dat ze misbruik maken van de parkeergelegenheid.

Kijk eens hier... genoeg druk op hotel zetten. Krijtsreep op de banden van de geparkeerde tesla bij begin match. Eind match nog steeds zelfde... wielklem er op. Doen ze maar 1 keer... dus eigenlijk een probleem ook van de parking policy die niet streng nagekeken wordt
sarhOF5.jpg
 
Last edited:
  • Like
Reactions: simonsmidt
Nee, poort staat altijd open na de wedstrijd. Er staat altijd een mannetje met een guest list om je tegen te houden of je op de parking mag of niet. Tesla auto's mogen zo binnen.
Op deze manier is het eigenlijk wel het hotel die het probleem heeft gecreëerd. En moeten we hen er ook op aanspreken dat ze tevens controle moeten uitoefenen op het SuC misbruik
 
goeie middag iedereen,
Iemand ervaring met de destination charger nabij Charleroi Airport (Airspace Indoor Skydiving)?
Staat niet op de site van Tesla, maar wel op mijn gps.
ik moet er vanavond wat familie afhalen en zou beetje vroeger kunnen aankomen om wat bij te tanken.
grz, Filip (btw: mijn eerste post)
 
goeie middag iedereen,
Iemand ervaring met de destination charger nabij Charleroi Airport (Airspace Indoor Skydiving)?
Staat niet op de site van Tesla, maar wel op mijn gps.
ik moet er vanavond wat familie afhalen en zou beetje vroeger kunnen aankomen om wat bij te tanken.
grz, Filip (btw: mijn eerste post)
Er is ook de dubbele 22 kW laadpaal van ores. Je vindt hem makkelijk op chargemap.com
Je moet je vooraf inschrijven op 4411.be de SMS parkeerdienst en dan kan je voor 1 Euro 30' laden. Is vlakbij de luchthaven
 
Vandaag geladen en gegeten in Nijvel.
Laden zoals het hoort, maar het eten was minder.
Hetgeen je op het bord krijgt is maar zozo en de bediening was ronduit ondermaats, tot op het onvriendelijke af.
Klopt het dat Nijvel niks doet voor de Tesla rijder?
Dat is hier inderdaad al gemeld geweest. (Ivm eten en bediening)
Wat bedoel je juist met "nijvel niets doet voor de teslarijder"?
 
Vandaag geladen en gegeten in Nijvel.
Laden zoals het hoort, maar het eten was minder.
Hetgeen je op het bord krijgt is maar zozo en de bediening was ronduit ondermaats, tot op het onvriendelijke af.
Klopt het dat Nijvel niks doet voor de Tesla rijder?

Laatste keer dat ik er was een maand geleden viel het mee.bediening was vriendelijk maar traag. Eten niet super maar ok