pvkeep
Paul van Keep
Die conclusie had ik ook al getrokken, maar ja, de A16 is er ook nog...Eigenlijk alle wegen rondom Breda
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Die conclusie had ik ook al getrokken, maar ja, de A16 is er ook nog...Eigenlijk alle wegen rondom Breda
Je zou de stuurbekrachtiging (steering mode) eens in de 'sport' stand kunnen proberen...
Kan je overigens wennen aan het stuurgedrag van een Tesla? Ik blijf het lastig vinden komende vanuit een BMW.
Alles ten zuiden van de Moerdijk.......Die conclusie had ik ook al getrokken, maar ja, de A16 is er ook nog...
Je zou de stuurbekrachtiging (steering mode) eens in de 'sport' stand kunnen proberen.
Je hebt volledig gelijk, maar andersom, bij té grote gaten tussen de vrachtwagens in duwt een andere weggebruiker dáár weer een voertuig in.
Nogmaals, ik heb een bloedhekel aan vrachtwagens voor mij. Weer een PL of RO kenteken die zijn truck zo nodig voor mij moest gooien, maar ergens begrijp ik het wel.
Ik zie het liefste een totaalverbod op inhalen, maarja, ik begrijp de tegenargumenten rondom treintjes wel.
HerkenbaarAls je vooraan bij het stoplicht staat te wachten en er komt een motorrijder voor je staan. So far, so good.
Maar nu komt het: als het licht op groen springt rijdt hij* tergend traag weg waardoor je direct in de ankers moet. NEEM DE BUS ALS JE LANGZAAM WILT GAAN!!!
Met stip op nummer 1: Vrachtwagens die aan 91 km/u een andere vrachtwagen, die aan 90 rijdt, proberen in te halen. Levensgevaarlijk en zo gebeuren er tal van ongelukken omdat iedereen op links bruusk in de remmen moet. Even niet opletten en het is prijs. Hoewel dit op vaak verboden is in België zie ik het dagelijks.
Ik heb het andersom: ik vind de huidige BMW's vreselijk sturen. Maar dat heeft twee redenen, Freude am fahren is ver te zoeken tegenwoordig bij BMW en mijn classic P85+ heeft een sport onderstel (ala de M serie van BMW). En die + onderstellen worden helaas niet meer geleverd sinds mei 2015 De P85D werd standaard met een + onderstel geleverd t/m 30 april. Dus voor mij voelt zelfs een P100D slap aan. Zal flink aanpassen voor mij worden straks met de X Maar ja is gelukkig ook meer een andere type auto. Ik wacht wel op een 2e handse Tesla Next Gen roadsterKan je overigens wennen aan het stuurgedrag van een Tesla? Ik blijf het lastig vinden komende vanuit een BMW.
Ik heb het andersom: ik vind de huidige BMW's vreselijk sturen. Maar dat heeft twee redenen, Freude am fahren is ver te zoeken tegenwoordig bij BMW en mijn classic P85+ heeft een sport onderstel (ala de M serie van BMW). En die + onderstellen worden helaas niet meer geleverd sinds mei 2015 De P85D werd standaard met een + onderstel geleverd t/m 30 april. Dus voor mij voelt zelfs een P100D slap aan. Zal flink aanpassen voor mij worden straks met de X Maar ja is gelukkig ook meer een andere type auto. Ik wacht wel op een 2e handse Tesla Next Gen roadster
20" of 21" velgen geprobeerd? Met 19" velgen zwabbert hij, maar met een maatje groter is het een stuk beter.Ik heb dan ook nog steeds een E91 erbij. Ik begreep ook van andere BMW rijders al dat de F3x versies bijna net zo vaag sturen zoals een Audi.
Weer latere versie zouden volgens zeggen weer een klein beetje beter moeten zijn.
Het is helaas een diesel en zal plaats moeten maken voor wat anders. Ik hoop dat er snel een elektrische rijders auto komt.
Het pakken van een rotonde met 80km zonder ook maar enig moment het gevoel te hebben dat je iets spannends doet zit er waarschijnlijk voorlopig niet in. Het moet een auto voor erbij worden dus binnenkort eens kijken voor een 120 met M onderstel. Dat lijkt nog wel goed te sturen.
Je merkt dat zo'n beetje iedere link van het onderstel van de Tesla in zeer dikke rubbers is opgehangen en daardoor zwabbert het onder de auto. Strakkere vering alleen of een zwaardere afstelling van de stuurbekrachtiging alleen helpen hier niet bij.
Het pakken van een rotonde met 80km
Je pikt hier volledig de verkeerde redenatie eruit.Leef je uit tijdens een circuitdag, op de openbare weg lijkt me dit gevaarlijk en dus ongepast.
Hahaha, wel herkenbaar. Ik kom een een 3 serie..
Bij het invoegen werd idd bijna altijd het gat dichtgereden. Vooral het niveau A3, Golf, Skoda en Seat was het ergste.
Met de Model S is het hollen of stilstaan of vriendelijkheid ten top of toch weer de oude hufterigheid. Overigens eigenlijk ook weer van dezelfde groep auto's. Dit maakt het lastig omdat je niet weet wat je kunt verwachten. Maar goed ze doen hun best maar in hun budget lease bakkie, tak van een wijf en baas die hen de gehele dag afkafferd.
Kan je overigens wennen aan het stuurgedrag van een Tesla? Ik blijf het lastig vinden komende vanuit een BMW.
De mijne is maar een 2l diesel met bijna 200pk waar de voorwielen haast dwars van kunnen. De draaicirkel is dan ook vele meters kleiner dan de Tesla. Uiteraard snijdt het mes hier aan twee kanten. Het voelt alleen een beetje als een gedwongen rust i.p.v. een gekozen rust / vermoeiende rust i.p.v. een relaxte rust.
Cruising met 120-130 is overigens mijn oude dieseltje echt heel veel stiller dan de Tesla.
Goed nu is mijn dochter (als bijrijder) er achter gekomen dat via het kleine raampje in het voorportier de wind naar binnen stormt en heeft mijn SeC belooft dit gat te dichten volgende maand. Ook gaan we volgende maand afscheid nemen van dit dieseltje en wordt het wellicht ook minder vergelijkbaar.
Reken maar dat een elektrische bmw hetzelfde of slechter gaat sturen dan een tesla: het gewicht van het accupakket wil gewoon niet graag de hoek om...
(Neem je E91, laadt er een half ton gewicht aan spullen in en ga eens rijden... dan snap je wat ik bedoel)