15K lang exact dezelfde procedure, alleen hangt mijn UMC buiten bij de oprit (beschut en op slot). Ik zie geen enkele noodzaak om een laadpaal aan te leggen. Hooguit de Tesla Wall-dinges (die is mooi genoeg voor m'n oprit), maar die is nog niet in EU te koop :-(
Ook hier nooit anders dan met de UMC via de rode stekker geladen. Aanleg was spotgoedkoop, incl schakelaar zodat ik, als er wat langere tijd niet geladen hoeft te worden, de stroom van de UMC haal, en de UMC zit er "vast" aan, dus vaste kabel. Alleen met vakanties haal ik hem los om mee te nemen.
Na ruim 70k km ook nog niet één probleem gehad.
Thuiskomen, binnen zetten en inpluggen en standaard gaat hij dan om 03.00 uur naar 80 % laden. Mijn ritten zijn ofwel redelijk in de buurt (80 tot 150 km op een dag en dan is dit voldoende) ofwel veel langer en dan kom ik meestal wel langs een SuC.
Gewoon elke ochtend staat hij met 306 km typical voor me klaar en mocht het nodig zijn dan schuif ik hem bij het wakker worden op de app even naar 90 of 100%.
Relaxed hoor.