Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands: Tesla aandelen

This site may earn commission on affiliate links.
Valt me nog reuze mee. Nasdaq -2,35%, Tesla -1,75%. Meestal daalt Tesla 2 à 3 keer zo hard. En er zit wel wat goed nieuws aan te komen, lijkt me: een duidelijk overwinning van Biden. Dat haalt politieke onzekerheid weg en maakt ook de weg vrij voor een groener beleid.

Als hij wint uiteraard, ik zou er mijn hand niet voor in het vuur durven steken.... iets met swing states en kiesmannen .... de popular vote zal hij zeker binnenhalen maar daar ben je in de US niet al te veel mee ...
 
ik ben ook wel fan van Warren en probeer de ganse video telkens uit te kijken, en daarna ff gaan rekenen:p
Het allermoelijkste is om in te schatten wanneer je eraan moet beginnen om uw geld op tijd op te krijgen. Niet te vroeg, maar zeker ook niet te laat;)
Ik dacht een moment dat Warren Buffet bijgedraaid was, dat was te mooi om waar te zijn geweest.
 
Last edited:
Warren Redlich is een enorme 'bull' wanneer het aankomt op Tesla.
Persoonlijk heb ik wat moeite om al die lange videos van mensen te bekijken, maar in deze zijn toch wel wat interessante zaken.
Als je naar het deel 'Conclusions' (netjes linksboven aangegeven) gaat het over investeringsstrategie.
Iets waar ik in het verleden ook behoorlijk tegen aan heb gehikt.
Wat doe je: spreiden om risico's kleiner te maken, of in één of een paar aandelen investeren omdat je gelooft in het potentieel?
In 2013 heb ik besloten om voor het laatste te kiezen met aandelen TSLA. Met het zweet op mijn rug.
Maar het resultaat is ongelooflijk geweest. En nu? Zijn we aan het einde van deze ongelooflijke rit omhoog, of nog niet?
Omdat ik niet bang ben dat Tesla failliet gaat, maak ik mij er niet zo druk over.
Persoonlijk denk ik dat we beslist nog niet aan het einde zijn. Warren zijn verhaal: heerlijk om zijn enthousiasme te horen.
Ik hoop dat Warren gelijk krijgt. :rolleyes:

Het enige zwakke, toch wel fundamentele, punt in zijn verhaal is dat er in de huidige koers een hoop verwachting zit.
En als die verwachting waar gemaakt wordt kun je niet zeggen dat als de omzet 100X gaat, de koers dat ook gaat doen.
 
Ik vond deze tweet erg leuk van 2 weken geleden, de verklaring waarom we rond 420 blijven hangen :)
Screenshot_20201029-172543_Twitters.jpg
 
  • Funny
Reactions: dutchneon
Ik begrijp geen van je drie zinnen, maar ik heb dan ook een lange dag gehad. Wat bedoel je?

Het was niet bedoeld als raadsel, maar als reactie op de post erboven: “eind nov. door de 300”. Ik sluit riots in de VS niet uit en ben daarom net zo benieuwd als @dusssssss naar de koers op 3 november en in de weken daarna. Maar ik besloot vanmiddag toch alvast wat te kopen, want ‘blood in the street’ vandaag.
 
  • Like
Reactions: JanG007
Ach heel de beurs gaat naar beneden, 2° golf komt er ook aan in de US dus amazon en consoorten gaan weer lekker schieten. Eerst even zakken natuurlijk.... pfff ik zit erin voor de lange termijn en dan sta je ALTIJD op winst. Klein rimpeltje hier, zelfs bij een serieuze crash zoals in Maart, je verliest pas als je verkoopt. Als Amazon of MS of weet ik veel wat van die kleppers failliet gaat dan heeft het sowieso allemaal geen zin meer dan hebben we andere problemen. En indien niet, ik lig er in ieder geval niet van wakker.