Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
  • Want to remove ads? Register an account and login to see fewer ads, and become a Supporting Member to remove almost all ads.
  • Tesla's Supercharger Team was recently laid off. We discuss what this means for the company on today's TMC Podcast streaming live at 1PM PDT. You can watch on X or on YouTube where you can participate in the live chat.

Belgium and the Netherlands: Tesla aandelen

This site may earn commission on affiliate links.

Attachments

  • 3A30A96B-29A3-431F-87E0-21408409FD42.jpeg
    3A30A96B-29A3-431F-87E0-21408409FD42.jpeg
    36.5 KB · Views: 53
  • Like
Reactions: Klaas
Geen advies voor vandaag:
Ik verwacht vandaag een koopmoment vanwege mogelijke COVID-19 infectie van Musk. Daarom heb ik, bij opening van de notering van mijn $ 122.xxx Turbo's, die positie ruim gehalveerd.
Sowieso is vrijdagmiddag kopen op de Max Pain gerelateerde dip populair onder de speculanten. Kijken wat vandaag gebeurt en wellicht doe ik mee.

(Gekocht 17-06 à € 3,6xx, vanochtend verkocht in blokken rond de € 12,1. Rendement ruim 230% in 5 maanden.)
 
Last edited:
  • Informative
Reactions: balblas
Geen advies voor vandaag:
Ik verwacht vandaag een koopmoment vanwege mogelijke COVID-19 infectie van Musk. Daarom heb ik, bij opening van de notering van mijn $ 122.xxx Turbo's, die positie ruim gehalveerd.
Sowieso is vrijdagmiddag kopen op de Max Pain gerelateerde dip populair onder de speculanten. Kijken wat vandaag gebeurt en wellicht doe ik mee.

(Gekocht 17-06 à € 3,6xx, vanochtend verkocht in blokken rond de € 12,1. Rendement ruim 230% in 5 maanden.)
Zou dat corona verhaal van Elon niet zo langzamerhand in de koers geprijsd zijn ?

Tesla-CEO Musk laat zich vier keer testen op corona: positief en negatief | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl (om 13 november 2020 07:50)
Als weer ingestapt met Turbo's?
 
Het is inderdaad geen klapper geworden, K.
Het zijn TurboXL's geworden met de laagst verkrijgbare hefboom ($221.xxxx, hefboom 2,1).
(De verkochte Turbo's hebben nog maar een hefboom van 1,42.)
Uiteindelijk heb ik nu het equivalent van evenveel aandelen als gisteren, maar met een 50% grotere hefboom.
 
laat ik nou net vrijdag mijn turbo's op de dip van 404 (Elon Covid...) weer wat uitgebreid hebben . We hadden het aan de keukentafel al gehad over het te lang uitblijven van die S&P aankondiging.
Fijne kerstdagen!
BTW ook gelezen dat (en dat zagen we al in de moves dit jaar) aldus Diess, VW nu -en dat is op zich loffelijk en fijn- de handschoen met Tesla oppakt, erkennende dat ICE "best schoon inmiddels overigens ":p nog 10 JAAR nodig is om de omslag te kunnen bekostigen.
VW zet ook in op zelfrijden.... (Waarmee dan, ze hebben nog geen enkele auto uitgerust met hardware die maar in de buurt komt...)
Door VW erkend worden als de grootste concurrent en 'ver daarop achter lopend' zal toch menigeen die nu nog niet zo geïnteresseerd is in investeringen in Tesla, dusssss, wellicht wakker schudden.
[Edit] Ook erkennen ze dat het niet meer zo cool is in deze tijd nog hard te werken aan al te luxe wagens. Lamborghini en Ducati en de Italiaanse ontwerpstudio gaan eruit. Ik denk dat ze ook nog eens moeten nadenken over het aantal modellen elektrisch. Eén auto perfect maken is al moeilijk genoeg (dat zagen we al met ID3).