Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands: Tesla aandelen

This site may earn commission on affiliate links.
Overigens is er ook een historische manier waarop het aandeel wordt toegevoegd aan de S&P, in twee tranches en ze weten nog niet eens hoe... De impact is immers de grootste ooit op de S&P. Dat zal zeker aanleiding geven tot nog meer speculatie (en dus volatiliteit). Might be a wild ride...
Mooie tijd voor turbo-speculanten, lastige tijd voor hen die (nog) willen instappen, maar vergeet niet: De aankoopprijs is niet van belang als je over 5 jaar terugkijkt...
 
images

maand is nog niet om :p. Voorlopig vele malen meer winst gemaakt met bitcoin vanaf moment dat ik dat poste. Prima dus. Als de btc bullrun over is eind volgend jaar meld ik me wel voor wat tesla aandelen. Boeit me dan ook weinig of ie dan op 200$ staat of 1000$. Toekomst perspectief zit er genoeg in, alleen gaat rendement van tesla (of welke andere asset dan ook) de gains halen van BTC. Bullrun is net weer begonnen en echt elke stuiver gaat er nu in (net als in 2013 en 2017).
 
  • Like
Reactions: Maurice1
maand is nog niet om :p. Voorlopig vele malen meer winst gemaakt met bitcoin vanaf moment dat ik dat poste. Prima dus. Als de btc bullrun over is eind volgend jaar meld ik me wel voor wat tesla aandelen. Boeit me dan ook weinig of ie dan op 200$ staat of 1000$. Toekomst perspectief zit er genoeg in, alleen gaat rendement van tesla (of welke andere asset dan ook) de gains halen van BTC. Bullrun is net weer begonnen en echt elke stuiver gaat er nu in (net als in 2013 en 2017).
Apart bitcoindraadje openen, want dat heeft natuurlijk niks met aandelen tesla te maken... Overigens zie ik steeds meer serieuzere instituten bitcoin kopen, en helaas ook steeds meer bitcoin-spam mijn reguliere inbox halen. Vind zelf dat minen (en registreren) wel enorm CO-2-schuldig.
 
Apart bitcoindraadje openen, want dat heeft natuurlijk niks met aandelen tesla te maken... Overigens zie ik steeds meer serieuzere instituten bitcoin kopen, en helaas ook steeds meer bitcoin-spam mijn reguliere inbox halen. Vind zelf dat minen (en registreren) wel enorm CO-2-schuldig.

ja wellicht wel een idee, hoef ik de boel hier niet te vervuilen. Smart money komt nu idd richting bitcoin, wat zeker een extra boost kan geven in deze bullrun naast henk en ingrid die ergens volgend jaar weer beginnen te kopen. Tja goud en banken produceren ook enorm veel co2. Veel minepools staan vaak op plekken waar veel groene stroom in overschot is en waar het zeer goedkoop is.
Ik heb het vooral als hedge tegen het brakke en corrupte financiële systeem en omdat ik de techniek erachter prachtig vind. Zie het als tesla/ spacex/ starlink etc als disrupter. Ik kan daar echt van genieten.
 
Misschien is dit bericht goed voor de dagkoers...
Van 360 naar 540 dollar.
Morgan Stanley Is Bullish on Tesla for First Time Since 2017
Morgan Stanley gave Tesla Inc. an overweight rating for the first time in more than three years, predicting that Elon Musk’s firm is on the verge of a “profound model shift” from selling cars to generating high-margin software and services revenue.

“To only value Tesla on car sales alone ignores the multiple businesses embedded within the company,” analyst Adam Jonas wrote in a note as he upgraded the shares from equal-weight and raised his price target by 50% to $540, suggesting 22% upside for a stock that’s quintupled this year.
(.....)

Bloomberg - Are you a robot?
 
shorts running to the exit: Are y'all aboard again, first stop @ 515 coming soon (ik had de daling richting 375 bijna goed, dus ook recht op de volgende stijging ;-) daarna iets terug en (even vasthouden.............) door naar 600 en terugtest 515 als bodem. Dit kan allemaal nog voor de kerst zijn gespeeld, maar na de vierde kwartaalcijfers komen we daar NOOIT meer (en dan bedoel ik de lage 500). FOM ahead, daarna zullen de analisten de handdoek gooien: "we hebben het altijd misgehad en weinig van wat Elon heeft beloofd geloofd, maar de laatste tijd heeft hij de gekke gewoonte om vroeger te doen wat hij heeft beloofd. Elon time in reverse. Laten we nou eens waarderingen gaan geven boven de huidige koers."
 
  • Like
  • Helpful
Reactions: Klaas and Xfrank
Nog een price target van New Street Research managing partner Pierre Ferragu
op $578
Analyst sets Tesla stock price target at $578

En hier nog een merkwaardig twitterdraadje van Frank Peelen over verdwenen? TSLA aandelen.
https://twitter.com/FrankPeelen/status/1328943515326418944
Die laatste is nader geanalyseeerd door Rob Maurer en BUSTED: niet waarschijnlijk dat Berkshire Hathaway positie in Tesla heeft. Dus na hun komende 13F of 10Q is dat een negatief effect op TSLA