Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands: Tesla aandelen

This site may earn commission on affiliate links.
Next stop reached. 515 (mits we sluiten op iets rond 515 dan....). Na misschien een kleine pull-back deze week direct door naar 600.
Zegt mijn glazen bol... zoals gezegd.. uiterlijk rond kerst is dat deel afgerond (lock-downs in Fremont, Shanghai, Berlijn of Austin voorbehouden)
Ja, gaat hard vandaag. Maar de Amerikaanse dag is nog jong.
Ik vermoed dat er toch wel weer de nodige hedgers aan de dag willen verdienen: klein beetje negatief nieuws afwachten en dan de verkoop weer aanjagen.
Laten we maar eens zien waar we vandaag, eind van de week, eind van het jaar gaan eindigen.
Enorm interessant om dat alles te aanschouwen. :rolleyes:
 
De wereld wordt wakker over elektrisch rijden, vandaag tot zonet:
NIO +11,2%
TSLA +6,9%
XPEV (Xpeng) +25,9%
En XPEV gaat vandaag inderdaad wel erg hard.
Wat nog niet veel door hebben: TSLA is veel meer dan een fabrikant van auto's.
Daar komen ze nog wel achter. :)

iemand een reden waarom ? (xpeng) ik las dat ze lidar gingen installeren omdat ze de gekopieerde Tesla code niet verder geoptimaliseerd kregen.... Is dit Robinhood speculatie of zit er meer achter?
 
Hoe groot is de kans op weer een aandelenuitgifte door Tesla op verzoek van de S&P-Index Commissie....
Zie tweet Gary
https://twitter.com/garyblack00/status/1330995828601856000
Als Tesla geld nodig heeft (NOT likely) is nu wel het beste moment om zo'n verzoek te honoreren, maar iedereen heeft ruim kans gehad en ook het volume vorige week was nou niet zo hoog dat men niet snel had kunnen schakelen. Wij zitten natuurlijk niet te wachten op verwatering.
Het is op zich wel gebruikelijk dat S&P zo'n verzoek doet.
 
Als Tesla geld nodig heeft (NOT likely) is nu wel het beste moment om zo'n verzoek te honoreren, maar iedereen heeft ruim kans gehad en ook het volume vorige week was nou niet zo hoog dat men niet snel had kunnen schakelen. Wij zitten natuurlijk niet te wachten op verwatering.
Het is op zich wel gebruikelijk dat S&P zo'n verzoek doet.
Uit welke bron haal je dat een dergelijk verzoek gebruikelijk is?