Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands: Tesla aandelen

This site may earn commission on affiliate links.
-2.5%, wie het begrijpt mag het mij uitleggen. Of zijn dit hogere krachten die los staan van de onderliggende cijfers?
i-dont-know-f5a42711c5.jpg
 
Simpel, sentiment is gewoon down, kijk naar amazon apple etc, allemaal down. Tesla gaat gewoon mee. Laatste maanden vlak. De markt wacht op een signaal + de printers staan uit tot election day. Heb het hier al vaker geroepen. Voor toekomst, absoluut investeren waard, mega potentie, maar als de *sugar* de fan hit, dan gaat tesla gewoon mee. Erg benieuwd wat er gebeurt na de verkiezingen in de USA. Trent SP500 bijvoorbeeld laatste 9 x, is 8 x up en 1x down in 2000. Patronen lijken ook erg op elkaar. Op de 2 montly is ook bearish divergence aanwezig net als in 2000.......
Ik blijf voorlopig weg van de beurs en blijf lekker BTC hamsteren. Je ziet nu duidelijk dat de correlatie tov de beurzen weg valt en lekker begint op te pakken voor de volgende bull run.
 
  • Informative
Reactions: nico180
Warren Redlich is een enorme 'bull' wanneer het aankomt op Tesla.
Persoonlijk heb ik wat moeite om al die lange videos van mensen te bekijken, maar in deze zijn toch wel wat interessante zaken.
Als je naar het deel 'Conclusions' (netjes linksboven aangegeven) gaat het over investeringsstrategie.
Iets waar ik in het verleden ook behoorlijk tegen aan heb gehikt.
Wat doe je: spreiden om risico's kleiner te maken, of in één of een paar aandelen investeren omdat je gelooft in het potentieel?
In 2013 heb ik besloten om voor het laatste te kiezen met aandelen TSLA. Met het zweet op mijn rug.
Maar het resultaat is ongelooflijk geweest. En nu? Zijn we aan het einde van deze ongelooflijke rit omhoog, of nog niet?
Omdat ik niet bang ben dat Tesla failliet gaat, maak ik mij er niet zo druk over.
Persoonlijk denk ik dat we beslist nog niet aan het einde zijn. Warren zijn verhaal: heerlijk om zijn enthousiasme te horen.
Ik hoop dat Warren gelijk krijgt. :rolleyes:

 
  • Like
  • Informative
Reactions: ebullio and Klaas
Waar ik in bovenstaande video persoonlijk forse vraagtekens bij heb zijn zijn voorspellingen over de verkopen van Model 3 en Model Y in 2022: 900.000 resp. 1.200.000 stuks.
Hoewel Tesla naar mijn mening nog steeds sneller gaat dan de concurrentie, zit die concurrentie natuurlijk niet stil.
En er speelt zoveel sentiment mee bij het kopen van een auto, dat ik niet zoveel mensen zie switchen van hun favoriete merk.
Mensen zijn nu eenmaal behoudend.
Aan de positieve kant: wat de nieuwe uitrol van FSD in de USA laat zien, is na het zien van de nodige Youtube-videos voor een beta-product fantastisch.
 
  • Like
Reactions: ebullio
Waar ik in bovenstaande video persoonlijk forse vraagtekens bij heb zijn zijn voorspellingen over de verkopen van Model 3 en Model Y in 2022: 900.000 resp. 1.200.000 stuks.
Hoewel Tesla naar mijn mening nog steeds sneller gaat dan de concurrentie, zit die concurrentie natuurlijk niet stil.
En er speelt zoveel sentiment mee bij het kopen van een auto, dat ik niet zoveel mensen zie switchen van hun favoriete merk.
Mensen zijn nu eenmaal behoudend.
Er zijn nog veel markten waar je geen Tesla kan kopen. Er zijn ook veel mensen die nu nog geen Tesla kopen omdat ze nog een auto hebben en deze nog niet willen wisselen. De meeste Tesla-kopers zijn net mensen die van merk zijn gewisseld.
 
Warren Redlich is een enorme 'bull' wanneer het aankomt op Tesla.
Persoonlijk heb ik wat moeite om al die lange videos van mensen te bekijken, maar in deze zijn toch wel wat interessante zaken.
Als je naar het deel 'Conclusions' (netjes linksboven aangegeven) gaat het over investeringsstrategie.
Iets waar ik in het verleden ook behoorlijk tegen aan heb gehikt.
Wat doe je: spreiden om risico's kleiner te maken, of in één of een paar aandelen investeren omdat je gelooft in het potentieel?
In 2013 heb ik besloten om voor het laatste te kiezen met aandelen TSLA. Met het zweet op mijn rug.
Maar het resultaat is ongelooflijk geweest. En nu? Zijn we aan het einde van deze ongelooflijke rit omhoog, of nog niet?
Omdat ik niet bang ben dat Tesla failliet gaat, maak ik mij er niet zo druk over.
Persoonlijk denk ik dat we beslist nog niet aan het einde zijn. Warren zijn verhaal: heerlijk om zijn enthousiasme te horen.
Ik hoop dat Warren gelijk krijgt. :rolleyes:

ik ben ook wel fan van Warren en probeer de ganse video telkens uit te kijken, en daarna ff gaan rekenen:p
Het allermoelijkste is om in te schatten wanneer je eraan moet beginnen om uw geld op tijd op te krijgen. Niet te vroeg, maar zeker ook niet te laat;)