Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Vendor Vroeg in de ochtend, met de eerste blik op je stijlvolle Tesla, kunnen we je hele dag goede maken.

This site may earn commission on affiliate links.
Welke 5 lampjes heb je dan vervangen? Ik denk aan; 2 in de trunk, mss 1 in de frunk en de andere 2 bij de voeten onder het dashboard? Die in de frunk weet ik niet of dat wel zo zinvol is. Heb mijn M3 nog niet dus kan het nog niet bepalen.
2 trunk, 2 voeten en 1 dashboard. Misschien leds met kleurtjes bij de voeten plaatsen?

Vandaag even langgereden bij Tesla Accessoires Woubrugge om wat om te ruilen. had iets gekocht wat ik niet echt nodig had. Invisible armrest organiser meegenomen, moet zeggen dat het een duur stukje plastic is ;)
 
2 trunk, 2 voeten en 1 dashboard. Misschien leds met kleurtjes bij de voeten plaatsen?

Vandaag even langgereden bij Tesla Accessoires Woubrugge om wat om te ruilen. had iets gekocht wat ik niet echt nodig had. Invisible armrest organiser meegenomen, moet zeggen dat het een duur stukje plastic is ;)
Sorry voor de "pijn":oops: het zou moeten zijn omdat het "nieuw product" is, de leverancier kan meer modelontwikkelingskosten in de prijs berekenen. wanneer ik het met een lagere prijs krijg, zal ik ook onze prijs verlagen...
 
Sorry, Heavy, maar eerder in dit draadje is het al een paar keer gegaan over open en eerlijk zijn. Ik had die 'arm-rest-box' al een paar keer eerder voorbij zien komen. Exact hetzelfde product: Black Hidden Storage Box Armrest Cover Console Organizer For Tesla Model 3 | eBay
Gaat mij er niet om dat de prijs daar aanzienlijk lager is, maar wel om het feit dat je pretendeert dit te laten maken, wat dus niet zo is!
 
Gaat me niet om de prijs.....snel iets in huis hebben en wat meer garantie is me ook wat waard. Ook die €20 is overpriced voor het stukje plastic. Ik klaag niet, heb het zelf gekocht en het is toch wel handig.

Op zich vindt ik het verschil van 6 euro met die ebay klant best redelijk. Om nu gelijk te zeggen dat het niet eerlijk is alleen om de opmerking van heavy??? Zijn nederlands is niet zo goed denk ik. Verder bij hem in de zaak geweest en daar kwam niets oneerlijk aan te pas.....maar goed. Als je geen vertrouwen hebt niet kopen....Mijn bestelde artikelen doen het goed.
 
  • Like
Reactions: job-lek
@Heavy Rain, misschien moet je nog eens naar je voorwaarden kijken. Bij herroepingsrecht dien je als webshop niet alleen het orderbedrag terug te storten maar het gehele bedrag inclusief verzendkosten :

"De ondernemer moet u alles terugbetalen wat u aan hem betaalde om het product of de dienst geleverd te krijgen. U hebt dus ook recht op terugbetaling van bezorgkosten en administratiekosten, als u die hebt betaald."​
 
  • Like
Reactions: Heavy Rain
@Heavy Rain, misschien moet je nog eens naar je voorwaarden kijken. Bij herroepingsrecht dien je als webshop niet alleen het orderbedrag terug te storten maar het gehele bedrag inclusief verzendkosten :

"De ondernemer moet u alles terugbetalen wat u aan hem betaalde om het product of de dienst geleverd te krijgen. U hebt dus ook recht op terugbetaling van bezorgkosten en administratiekosten, als u die hebt betaald."​

Dit geldt niet voor de verzendkosten om het product terug te sturen naar het bedrijf. Die hoeft het bedrijf niet te vergoeden.

Wie betaalt verzendkosten bij herroepingsrecht?
 
  • Informative
Reactions: Heavy Rain
Dit geldt niet voor de verzendkosten om het product terug te sturen naar het bedrijf. Die hoeft het bedrijf niet te vergoeden.

Wie betaalt verzendkosten bij herroepingsrecht?
Klopt, maar wel de verzendkosten die gemaakt zijn om het product in huis te krijgen.

Volgens de Algemene voorwaarden van de webshop :
"Indien de artikelen nog niet verstuurd zijn, kunt u het complete aankoopbedrag en de verzendkosten terugkrijgen. Als de bestelling eenmaal verstuurd is, komt u alleen in aanmerking komen voor het aankoopbedrag van de producten."
 
Klopt, maar wel de verzendkosten die gemaakt zijn om het product in huis te krijgen.

Volgens de Algemene voorwaarden van de webshop :
"Indien de artikelen nog niet verstuurd zijn, kunt u het complete aankoopbedrag en de verzendkosten terugkrijgen. Als de bestelling eenmaal verstuurd is, komt u alleen in aanmerking komen voor het aankoopbedrag van de producten."

Ik kan deze tekst echt nergens vinden op de site. Op andere delen staat in ieder geval dat de verzendkosten van verkoper naar koper gewoon vergoed worden, maar het terugsturen niet.
 
Inderdaad, scherp! Tekst lijkt verdacht veel op elkaar. Het betere knip- en plakwerk? :D

Nee hoor zijn standaard teksten die veel shops met keurmerk gebruiken (die krijgen ze van het keurmerk). Meeste voldoet aardig, maar als je veel internationaal doet ontbreekt er weer het nodig aan (Duitsland heeft onder ander op bv. privacy gebied weer wat ander eisen).

Maar zijn shop heeft een keurmerk, dus voldoet aan de NL wetgeving.
 
Vandaag wat spullen besteld! Alles volgens mij op voorraad dus ik verwacht het overmorgen (heb vandaag geen verzendbevestiging gehad) in huis. Trunk veren, lifehammer, fog light blades en mat zwarte plastic cover over de middenconsole (want ik heb die folie die je overal ziet geprobeerd te plakken maar het is toch net niet 100% naar m'n zin).
 
Vandaag wat spullen besteld! Alles volgens mij op voorraad dus ik verwacht het overmorgen (heb vandaag geen verzendbevestiging gehad) in huis. Trunk veren, lifehammer, fog light blades en mat zwarte plastic cover over de middenconsole (want ik heb die folie die je overal ziet geprobeerd te plakken maar het is toch net niet 100% naar m'n zin).
Beste Koen, Bedankt voor de bestelling! Je zou ze vandaag (dinsdag) al moeten hebben, want we hebben onze logistiek verbeterd, maar we houden nog steeds 2-3 dagen op de website, dus we houden ons aan de conservatieve kant, zodat we onze klant niet teleurstellen.
Hopelijk vindt je de producten leuk, voor vraag staan ik hier om te helpen;)