Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Vendor Vroeg in de ochtend, met de eerste blik op je stijlvolle Tesla, kunnen we je hele dag goede maken.

This site may earn commission on affiliate links.
Gisteren ook de spulletjes binnen gekregen. Enorme grote doos voor via DPD. helaas geen drank :)

Tesla Model 3: Trunk Insulation / Kofferbak geluidisolatie
Makkelijk te installeren. Het is niet super dik. Beetje hetzelfde als de zijkanten van de kofferbak. Aansluitingen passen goed

Tesla model 3: 2 Pieces Performance Pedal Set / 2-delige Performance Pedaal Set
Niet gebruikt, had al via Aliexpress binnengekregen

Tesla Model 3: Door Lock Cap / Deurslot Bescherming
Heb de zwarte genomen. Is zwart maar erg glimmend, ziet er uit al zwart chrome


Tesla model 3: Air Inlet Rooster / Luchtinlaat Rooster
Netjes, past precies

Tesla model 3: Frunk Automatic Open + Easy Close Set
Ik mis wel de andere veer om het sluiten makkelijk te maken. Misschien kan je die aan het assortiment toevoegen?

Tesla model 3: Frunk Automatic Open + Easy Close Set
Dicht doen is wel iets zwaarder



Beste DucaTinus, bedankt voor de update en WOW, je maakt veel betere video's dan wij!

Voor de soft-close veertje hebben we niet van plan om ze te verkopen, onze leverancier heeft een aantal tests gedaan in Hongkong, met de zwakkere veer, ze beweren dat er een verandering is door de sterke wind en de slechte toestand van de weg, kan de voorklep worden geopend waardoor veiligheidsproblemen. We willen niet dat we onszelf en onze klanten dit risico te nemen.
 
@DucaTinus net filmpje, laat precies zien wat ik wilde weten. Enige vervelende aan het filmpje is dat jij dus al je witte M3 rijdt en ik nog moet wachten ;-)

"iets zwaarder" als in vervelend, of als in een merkbaar klein verschilletje met de originele struts?
voor mij kan ik de klep nog met één hand sluiten, als ik er een nummer op moet zetten, zou ik zeggen ca 10% meer kracht?
 
  • Like
Reactions: Kiprich
Ik zou zeker de kofferbak LEDs vervangen, en misschien plus blauwe led voor de binnenkant (alleen voor de omgeving)
D5DDB44F-23CB-42A0-9E3B-975829506215.jpeg