Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Belgium (B)

This site may earn commission on affiliate links.
Primeur! Ik sta NU te laden aan de SuC Gent.
6 van de 8 "ON"
20141119_204556.jpg
 
Last edited:
Primeur! Ik sta NU te laden aan de SuC Gent.

Geweldig!

- - - Updated - - -

net een praatje gemaakt met de eigenaar van het hotel. toffe kerel! Hij kon het niet snappen hoe ik het al wist dat ze werkten:smile:
De snelheid valt een beetje tegen
aangekomen met 90km en ik kreeg 60kw
nu op 213km aan 36kw

Laten we wel afspreken dat ik de primeur krijg voor Aartselaar he!
Anders ga ik mijn halfwekelijkse updates moeten staken :wink:
 
Ik ben vanavond naar de tandarts geweest. Twee tanden laten trekken en 8 draadjes er in. Ik heb dus niet echt zin in Champagne.
Daarbij, ik was daar alleen.
De fles zit in de koffer en zal waarschijnlijk voor zondagmiddag zijn. verjaardagsfeestje van mijn auto aan de SuC Gent

Als je voldoende drinkt, verdooft dat goed;-)
veel plezier zondag!
 
Frank, toen ik hem een paar weken geleden sprak was nog niet duidelijk of hun cafetaria in korting of gratis koffie zou voorzien voor teslarijders. Heeft hij daar nu iets over losgelaten of heb je hem dit gevraagd?

Ik heb hem verteld dat je in Urmond en Oosterhout gratis koffie krijgt. Hij reageerde alsof het de eerste keer was dat hij dit hoorde.
Hij was wel van plan om een pijl te plaatsen naar de Brasserie.
Gisteren zat het hotel volledig vol en ook de parking was bijna vol, maar de SuC's waren allen vrij.
Hij vroeg me wel wat uitleg over de auto en stelde ook de vraag wie er nu voor de elektriciteitsrekening opdraaft?
 
Ik heb hem verteld dat je in Urmond en Oosterhout gratis koffie krijgt. Hij reageerde alsof het de eerste keer was dat hij dit hoorde.
Hij was wel van plan om een pijl te plaatsen naar de Brasserie.
Gisteren zat het hotel volledig vol en ook de parking was bijna vol, maar de SuC's waren allen vrij.
Hij vroeg me wel wat uitleg over de auto en stelde ook de vraag wie er nu voor de elektriciteitsrekening opdraaft?

En toen heb je gezegd:

"de uitbater van de brasserie natuurlijk; heb je de kleine lettertjes niet gelezen?"

En toen trok hij wit weg :biggrin:
 
Wat Brugge betreft: naast de chargers vermeld in mijn bericht van gisteren zijn er ook een 6-tal laadplaatsen in de parking onder het station van Brugge niveau -1)
Deze zijn bereikbaar via de Spoorwegstraat (zie plannetje bij nr. 1 hieronder = achterzijde van het station). Deze morgen moest ik daar toevallig zijn en heb dit eens getest.
Leuk is dat je met je Parking-ingangskaart kan aanmelden bij het laadsysteem, zonder meer, en dat er op het scherm de melding komt 'dat er niets moet betaald worden omwille van een tijdelijke opstart-testfase'. Laadt op aan een 23-23km/u.
Laadplaatsen staan dicht bij de uitgang naar het station; is wel een km van de Markt van Brugge.
View attachment 63983

Is dat deze parking:

PARKING CENTRUM STATION


Dit is de grootste en goedkoopste publieke parking van Brugge.
Inrijden via R30 Buiten Begijnvest
24/24u en 7/7 dagen open
capaciteit: 1.500 wagens

uitbating: Interparking
uurtarief: 0, 70 euro
dagtarief: 3,5 euro

Op vertoon van het parkeerticket (aan de lijnwinkel Station) reizen zowel de chauffeur als drie passagiers van de wagen gratis naar en van het centrum met het openbaar vervoer op de dag dat de auto geplaatst wordt in de parking.


 
Is dat deze parking:

PARKING CENTRUM STATION


Dit is de grootste en goedkoopste publieke parking van Brugge.
Inrijden via R30 Buiten Begijnvest
24/24u en 7/7 dagen open
capaciteit: 1.500 wagens

uitbating: Interparking
uurtarief: 0, 70 euro
dagtarief: 3,5 euro

Op vertoon van het parkeerticket (aan de lijnwinkel Station) reizen zowel de chauffeur als drie passagiers van de wagen gratis naar en van het centrum met het openbaar vervoer op de dag dat de auto geplaatst wordt in de parking.


Neen, die bedoelde ik niet. Buiten Begijnvest is de bovengrondse parking aan de voorkant van het station. Ik denk niet dat daar laadpalen zijn.
De ondergrondse parking aan de achterzijde van het station, die ik bedoelde en 6 laadpalen bevat, is bereikbaar via de Spoorwegstraat (zie punt 1 op het plannetje dat ik gisteren stuurde). Op mijn ticket staat B-parking, dus heb ik een vermoeden dat dit niet hetzelfde is als Interparking.
 
Sta nu in Gent te laden
snelheid 350 km/u
ze zijn de lijnen aan het trekken en konden net een hoekje voor me vrijmaken
uitrij kaart gratis bij receptie
koffie smaakt goed

met het kaartje dat je neemt bij het in rijden, heb je 2 uur tijd om terug buiten te rijden zonder de receptie te passeren.
koffie inderdaad lekker.
Sommige zaken wel prijzig! Orval 5.1 of 5.2€ :scared:


Gent staat nu ook op de officiële tesla site als open. (waarschijnlijk ook in de auto nu)
 
Last edited: