Ik had ook gemerkt dat Lavaux-Sainte-Anne verdwenen is. Dit zou nochtans een ideale tussenstop zijn (vanuit Gent) op weg naar Luxembourg.Op de Supercharger-pagina (Supercharger | Tesla België) zijn er enkele aanpassingen doorgevoerd:
- Brussel (Q2 2021) en Gent (Q4 2021) toegevoegd
- Leuven (Q3 2021) en Luik (2022) nog steeds aanwezig
- Lavaux-Sainte-Anne, Mons, Tournai en Turnhout weggehaald
Op zich mooie toevoeging voor Brussel en Gent, zeker gezien Machelen zo belabberd triest is om te laden. Anderzijds vind ik het wel triest dat Luik nog wél op de Roadmap staat (met Verviers en Remouchams in de buurt), maar Lavaux-Sainte-Anne weg.
In de zomer een kayaktrip op de Semois uitgesteld aangezien het niet echt praktisch was met de Model 3 SR+, zou moeten doorrijden en laden in Charleville-Mézières om vervolgens helemaal terug richting Leuven te moeten gaan. Het hele gebied in de Ardennen is echt heel matig voorzien van (snel)laders, beetje jammer dat na al die jaren de Ardennen nog steeds zo'n groot gat heeft qua dekking. (Zeker wanneer we het vergelijken met de goede dekking in Nederland..)
Heeft er iemand een idee wat de reden hiervoor is?
Misschien moeten we een petitie opstarten om deze terug op de kaart te zetten.
PS. Wallonië is inderdaad een zwart gat, ook wat publieke AC laders betreft