Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Belgium (B)

This site may earn commission on affiliate links.
De 4 extra SuCs in Gent lijken me een tijdelijke oplossing om de vakantie drukte op te vangen en een bevestiging van het gerucht dat de SuC zou weg gaan op deze locatie.
IMG-20170708-WA0000.jpg
 
inderdaad,
het is mijn dochter haar hond

Nou we het zeggen, wellicht kan daar een oplossing zitten. Beetje trainer leert hem door het lint te gaan als er een non-tesla probeert te gaan parkeren :) Geeft het begrip "Hulphond" weer een extra dimensie. Je ziet hem trouwens ook echt waakzaam zijn.

(En met voetballers/fans heeft hij sowieso niets op dus die zijn zo weer weg)
 
  • Like
Reactions: Xfrank
kortrijk actief 8 stallen en 4 reserve

Even geladen in Kortijk, werkt nu inderdaad.
Binnengekomen aan de linkerkant, over een strookje asfalt wat een parkeerplaats bleek te zijn.
Na 10 min superchargen, stond er een ICE geparkeerd en was ik mooi ingevroren tussen ICE's en betonblokken...
Tot nu toe de domst geplande supercharger die ik gezien heb.
In de naastgelegen parkeergarage waren gelukkig niet alle parkeerplekken bezet, en door een plastic groen paaltje plat te rijden kon ik toch verder naar huis..

De volgende die er komt: goed opletten of er intussen een duidelijk gemarkeerde uitgang is gemaakt!

 
Last edited:
  • Like
Reactions: davandy and FrankNL
Ben deze ochtend eens naar Kortrijk gaan kijken: 8 stalls reeds geinstalleerd, nog 4 sokkels die moeten geinstalleerd worden en wat paaltjes met bordjes 'max 30 minuten' waarvan er de helft nog moet afgewerkt worden.
De stalls bevinden zich op het publiek bereikbare stuk van de Kinepolis parking die vooral door de MacDonalds klanten gebruikt wordt. Je moet praktisch door de MacDonalds drive-through rijden om weg te rijden. NIet nodig van ticketjes te nemen of te betalen voor de parking. Vermoedelijk zullen de bordjes max 30 minuten dienen om ICEing en toestanden zoals in Gent bij het voetbal (maar dan met de bioskoop) te vermijden.
Ik verwacht wel veel ICEing op de MacDonalds piekmomenten, zoveel plaats om gratis te parkeren is er daar niet.
Ai ai ai ... ken die plek heel goed !
Risico op ICEing is daar 100x groter dan in Gent.
@Tesla.be: dit is een héél slechte en ondoordachte keuze.