Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
  • Want to remove ads? Register an account and login to see fewer ads, and become a Supporting Member to remove almost all ads.
  • Tesla's Supercharger Team was recently laid off. We discuss what this means for the company on today's TMC Podcast streaming live at 1PM PDT. You can watch on X or on YouTube where you can participate in the live chat.

Superchargers in Belgium (B)

This site may earn commission on affiliate links.
Nu aan het laden in Luxemburg. Dacht hier een dessert te nuttigen maar het restaurant opent maar om 19 u. Jammer, zal het moeten stellen met een cocktail op het terras in het zonnetje. :cool:

Hmmmm.... wellicht had je dat vooraf kunnen vragen aan iemand die eerder de Road-Trip mee had gedaan. :wink: Toen was de openingstijd nl. ook 19 u. :biggrin:
 
Hmmmm.... wellicht had je dat vooraf kunnen vragen aan iemand die eerder de Road-Trip mee had gedaan. :wink: Toen was de openingstijd nl. ook 19 u. :biggrin:

Ben dan maar iets gaan eten op het terras bij de Suc in Nivelles. Heb mijn Kms weer gedaan voor vandaag... Was alleen trouwens in Nivelles. Tussen 20 en 21u15 geen enkele andere Tesla gezien en ook geen ICEing van de stalls.
 
Als zelfstandige in Sint Martens Latem krijg ik het personeel van een grote garage in de buurt over de vloer. Deze week vernam ik van die mensen dat de garage er mee stopt en de garage zou verhuurt zijn aan Tesla. Tijdens de aankoop van mijn Tesla een drietal maanden terug liet de verkoper van Tesla zich ook toen ook al ontvallen dat ze een locatie in Sint Martens Latem wel zagen zitten.
 
Als zelfstandige in Sint Martens Latem krijg ik het personeel van een grote garage in de buurt over de vloer. Deze week vernam ik van die mensen dat de garage er mee stopt en de garage zou verhuurt zijn aan Tesla. Tijdens de aankoop van mijn Tesla een drietal maanden terug liet de verkoper van Tesla zich ook toen ook al ontvallen dat ze een locatie in Sint Martens Latem wel zagen zitten.
Welke garage is het? Er zijn er nogal veel daar in de buurt :)
 
Als zelfstandige in Sint Martens Latem krijg ik het personeel van een grote garage in de buurt over de vloer. Deze week vernam ik van die mensen dat de garage er mee stopt en de garage zou verhuurt zijn aan Tesla. Tijdens de aankoop van mijn Tesla een drietal maanden terug liet de verkoper van Tesla zich ook toen ook al ontvallen dat ze een locatie in Sint Martens Latem wel zagen zitten.

Misschien voor een tijdelijke pop-up store? Dat lijkt het nieuwe wondermiddel te zijn dat Tesla inzet om prospecten te vinden.
 
Misschien voor een tijdelijke pop-up store? Dat lijkt het nieuwe wondermiddel te zijn dat Tesla inzet om prospecten te vinden.

Jan, het plan is toch om rond Gent en liefst in Latem een vaste stek te hebben. Latem zit knal op doelgroep met reeds aanwezigheid van enkele andere garages voor high end klanten. Maar ook West-Vlamingen uit de streek van "Texas" en inwijkelingen ("Knokke") worden dan dichter bij huis bediend.
 
Latem motors lijkt me de beste keuze. ze hoeven enkel te investeren in een letter "S" om de "M" te vervangen

lm.jpg
 
Zou me toch verbazen. Enerzijds omdat ik Audi niet zie vertrekken van zo een toplocatie...

Vandaag in De Tijd groot artikel waaruit blijkt dat D'Ieteren de concessie van Latem Motors met ingang van 29/05 eenzijdig opgezegd heeft. Audi-dealer betwist en trekt naar rechtbank. Mij lijkt het strategisch niet verstandig om besluit aan te vechten en gelijktijdig te tekenen voor verhuur aan Tesla. Waarmee m.i. het verhaal over deze locatie als nieuw servicecentrum ondergraven wordt.
 
Even gedacht welk draadje maar hoort hier het beste :)

Vanochtend weer even bijgepraat met collega met wie ik zo'n 20 jaar geleden, in mijn loondiensttijd, heb samengewerkt. Hoe kun je dat beter doen dan haar in de Tesla te laten rijden.

Corine.jpg


Zonnige ochtend en gelijk maar eens in Aartselaar gekeken. Daar was ik nog niet eerder geweest.

De auto aan de SuC gezet en gelijk ook maar even kennis gemaakt met de "dochter van Frank".

Nespresso'tjes genoten.

Het hoeft geen betoog dat mijn collega, met wie ik vroeger enkele malen naar Roemenië ben gereden in het kader van hulpprojecten, nogal ondersteboven was van de Tesla's.