Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Belgium (B)

This site may earn commission on affiliate links.
Nijvel SuC - foto spreekt boekdelen !

Gelukkig heeft Nijvel er nu 8, want tel even mee: 3 Tesla's + 2 BMW + 1 Mercedes + 1 Volvo + 1 Audi = 0 vrij ! :crying: :cursing:

Zo kan Tesla natuurlijk nog 16 stallingen bijzetten zonder dat het iets oplost !

Een actieplan, iemand?
 

Attachments

  • IMG_0531.JPG
    IMG_0531.JPG
    2.5 MB · Views: 302
Gelukkig heeft Nijvel er nu 8, want tel even mee: 3 Tesla's + 2 BMW + 1 Mercedes + 1 Volvo + 1 Audi = 0 vrij ! :crying: :cursing:

Zo kan Tesla natuurlijk nog 16 stallingen bijzetten zonder dat het iets oplost !

Een actieplan, iemand?

dit is ronduit schandalig.:cursing: Ik betwijfel of ik hiermee goed ga omkunnen gaan, als ik in deze situatie terecht kom.
Ik zou deze foto in ieder geval naar de verantwoordelijke van het hotel sturen en naar de verantwoordelijke van Tesla België.
Er achter parkeren en inpluggen gaat niet lukken denk ik.
Enige mogelijkheid in bovenstaand geval lijkt me achteruit naast de uiterst linkse parkeren (aan het oversteekpad) en deze inpluggen.

misschien moet ik me toch eens gaan voorzien met een aantal "dukke lul" stickers in de auto.
 
dit is ronduit schandalig.:cursing: Ik betwijfel of ik hiermee goed ga omkunnen gaan, als ik in deze situatie terecht kom.
Ik zou deze foto in ieder geval naar de verantwoordelijke van het hotel sturen en naar de verantwoordelijke van Tesla België.
Er achter parkeren en inpluggen gaat niet lukken denk ik.
Enige mogelijkheid in bovenstaand geval lijkt me achteruit naast de uiterst linkse parkeren (aan het oversteekpad) en deze inpluggen.

misschien moet ik me toch eens gaan voorzien met een aantal "dukke lul" stickers in de auto.

Beter is om een gewoon blad papier met je tekst dmv. behanglijm in het gezichtsveld te kleven. Gegarandeerd dat ze het geen 2e keer proberen.
Ik heb hier nog een emmer die ik in enkele potjes kan verdelen.
 
Beter is om een gewoon blad papier met behanglijm in het gezichtsveld te kleven. Gegarandeerd dat ze het geen 2e keer proberen.

ik zie me al altijd met een emmer behangerspap in de auto rondrijden:confused: (best is deze de dag er voor aan te maken zodat hij wat kan trekken).

misschien is een spuitbus plastidip in de auto leggen, wel een oplossing! en hiemee de voorruit inspuiten.
 
ik zie me al altijd met een emmer behangerspap in de auto rondrijden:confused: (best is deze de dag er voor aan te maken zodat hij wat kan trekken).

misschien is een spuitbus plastidip in de auto leggen, wel een oplossing! en hiemee de voorruit inspuiten.

Zo, en dan gaat mijn plan met wielklemmen te ver????? Dit is minder rigoureus zeker?

Van mij mag het beide hoor, daar niet van.... Zou zelfs hun tankklep willen dichtkitten met 2 componenten kit of chemisch anker. Zullen ze eens weten wat het is als je niet kunt tanken.

Maar ze kunnen toch in het hotel/restaurant om laten roepen dat ze weg moeten?
 
Denk dat Tesla gewoon duidelijker moet aangeven dat deze plaatsen uitsluitend voor Tesla's zijn. Een mooi bordje op iedere charger zou het probleem misschien oplossen.

Tekst zou kunnen zijn: Deze oplaadplekken zijn gereserveerd voor elektrisch aangedreven Tesla's en niet voor sterk vervuilende hybride, benzine of diesel aangedreven auto's. Indien u hier toch parkeert bent u in overtreding en brengt u ernstige schade aan het milieu toe!
 
Denk eerder arrogant. Meeste merken welke je op SuC ziet zijn de duurdere Duitse, zo ook hier maar weer eens te zien is. Denk eerder afgunst en pesterij.

Viel me ook op. Geen Peugeookes of Kia's, maar allemaal wagens die (als het ze zouden willen uitrekenen) per jaar of per km even duur zijn als onze S'jes.

Ik dacht ook aan lekker grote A3-stickers die je op een voorruit plakt en waarvan het een uur duurt om alle sporen te wissen; blij dat FVO een voorraad van lijm heeft die ie wil delen!

Serieuzer: Tesla zou hier werk van moeten maken want het is tenslotte in de eerste plaats haar investering die hiermee gesaboteerd wordt. Ik vertrek binnenkort met de Tesla op skivakantie (met SuC's in Metz, Nancy, en Egerkingen), en wil het niet meemaken (bijv. in Metz, waar maar twee stallingen zijn) dat ik aan vrouw en kinderen moet uitleggen dat "de stop iets langer zal duren dan voorzien" omdat ik eerst die @!gr!&! ICE-rijder die een stalling heeft bezet te pakken moet krijgen. Dit is toch wel een ernstig SuC-probleem.

Was Tesla trouwens niet aan het werken aan laadkabels die zich automatisch aansluiten op de wagen? Dan kunnen die laadkabels toch ook, als ze geen Tesla vinden, 400V zetten op de deurhendels van die ICE's, neen :) ?
 
ik zie me al altijd met een emmer behangerspap in de auto rondrijden:confused: (best is deze de dag er voor aan te maken zodat hij wat kan trekken).

misschien is een spuitbus plastidip in de auto leggen, wel een oplossing! en hiemee de voorruit inspuiten.

Nee hoor, is een emmer klaargemaakte lijm. Heet "Ready &Roll" van Perfax. Denk dat ik me een klein potje met deksel en borsteltje standaard in de auto ga leggen.
 
Nee hoor, is een emmer klaargemaakte lijm. Heet "Ready &Roll" van Perfax. Denk dat ik me een klein potje met deksel en borsteltje standaard in de auto ga leggen.

dit moet veel te lang drogen! ik ga eens iets uitwerken zoals een A4 sticker die op de drager in honderden stukjes is gesneden en aanbrengen met aplicatietape.
Dus je kleeft het op 5 seconden en trekt de aplicatietape er af, en de A4 sticker bestaat uit honderden kleine stickers naast elkaar.

duidelijke slogans of teksten welkom
deze heb ik nog in mijn archief gevonden
electra man.jpg
EV man 2.jpg
 
Last edited:
IKEA Wilrijk, gisterenavond.

aankomst : 4 plaatsen, alle 4 vrij.
na parkeren begin ik uiteraard te laden. overigens volgens het beste systeem : inpluggen en klaar. geen gedoe meer met sms of laadpas. (3*16A)
als ik terugkom blijken de drie andere plaatsen allemaal geiced.
duidelijk copycat's (of kuddegeest) : ze zagen er eentje staan, dus waarom zij ook niet.
oplossing ligt volgens mij plaatsen van verkeerskegels. dat zal de simpele geest wel weerhouden van het icen.

maar ik ga ook een serie stickers in de wagen leggen, ik heb het nu ook wel gehad met deze aso-bakken.