Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

NL-BE resnr/fact nr / vin

This site may earn commission on affiliate links.
:scared: Heb jij levergarantie 2013? Wist niet dat Tesla dat deed. 16 mei was mijn contract counter signed, maar nog geen vin. Misschien is er een optie die ze niet kunnen vinden....
Ik heb de garantie dat ik mijn aanbetaling terug krijg als ik hem annuleer omdat hij niet voor het einde van het jaar geleverd kan worden. Volgens mij hebben ze die garanties alleen in Juni en Juli gegeven, maar ik neem aan dat hij voor eerdere bestellingen impliciet ook geldt.

Ik heb bij de leveringsdatum overigens 'december' ingevuld. November was ook mogelijk - als ze dat ook echt halen, maar dat komt mij minder goed uit.
 
Last edited:
iemand heeft mijn leverdatum van ca 18/9 (Lester) naar 4/9 aangepast in beide sheets (B/NL en EUR) - ik weet niet wie en ik heb ook niets gehoord. zou het wel waarderen en terecht vinden, maar... wie / wat / waarom.

zal morgen Lester even bellen - nu nog op vakantie.

wat een spanning...
 
Vanuit Athlon zijn er lever garanties, zij hebben als ik me niet vergis 200 van die dingen gekocht met een garantie voor op tijd in NL.
Vandaar dat ik ook via Athlon mijn Tesla gekocht heb. Kost wel wat extra maar ik zie het als risico indekking.

Wxll
Ik heb de garantie dat ik mijn aanbetaling terug krijg als ik hem annuleer omdat hij niet voor het einde van het jaar geleverd kan worden. Volgens mij hebben ze die garanties alleen in Juni en Juli gegeven, maar ik neem aan dat hij voor eerdere bestellingen impliciet ook geldt.

Ik heb bij de leveringsdatum overigens 'december' ingevuld. November was ook mogelijk - als ze dat ook echt halen, maar dat komt mij minder goed uit.

- - - Updated - - -

Waar zien jullie die lever data & VIN's staan?
Is dat op de order pagina? Heb zelf via Athlon gekocht dus mogelijk dat ik deze pagina's niet kan bekijken :)
Maar hoop eigenlijk op een pagina met "Vul uw RN in: [ ] en klik ik krijg info :-D

Wxll
 
gereserveerd 20-12-12, finalized 21-5-13 (kon niet vroeger in Belgie), delivery eerst okt/nov, toen mid nov, dan begin december, nu ???
nog steeds geen vin.
vrees dat men toch voorrang geeft aan Nederlanders, gezien bijtellingsregeling en blijkbaar toch leveringsproblemen bij Tesla :crying:

Het lijkt erop dat ze in de VS minder leveringsproblemen hebben. VIN21926 is al in productie en wordt volgende week aan de klant geleverd.

Schermafbeelding 2013-09-17 om 7.36.18 PM.png