Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Navigatie missertjes

This site may earn commission on affiliate links.
Ik hoop het :smile:

Vergeet niet dat er maar 1 of 2% van de Tesla rijders op dit forum zitten. Het soort discussies wat hier gevoerd wordt is niet representatief voor de 'echte' wereld. Soms extreem kritisch, soms iets té positief. Dat hoort bij de passie, dat delen we hier allemaal.

Maar er is geen twijfel dat je na de eerste kilometer alle twijfel bent vergeten.,
 
Om hier dan ook nog maar wat aan toe te voegen: de meeste keren werkt de navigatie heel behoorlijk, en af en toe worden er rare keuzes gemaakt. Die paar keer dat er een vreemde route wordt voorgesteld, komt in dit draadje dan terug. Alle andere keren dat het systeem gewoon prima werkt worden hier niet genoemd. Dus het beeld is bepaald niet representatief. Ik had voordat ik mijn auto kreeg ook al op dit forum alle berichten over slechte navigatie gelezen en hield dus mijn hart vast toen ik er mee ging rijden. Maar ik moet zeggen dat het mij in de praktijk best meevalt. Zeker, er valt nog het nodige te verbeteren aan de navigatie maar het is echt niet zo hopeloos als je wellicht zou denken als je puur op de berichten in dit draadje afgaat. Er is prima mee te leven, al hoop en verwacht ik dat het in de toekomst nog beter zal worden.
En ach, als de navigatie je dan toch een keer een verkeerde kant uitstuurt, betekent dat alleen maar dat je nog iets langer kunt rijden en genieten van de geweldige auto...
 
En.... bij een rare keuze van bijv. een tomtom heb je toch maar te volgen of blind iets uit te proberen....
Bij de Tesla kun je zelf "op de kaart" eigenwijs een alternatief rijden (evt. geluid uitzetten:wink:) en dan de nav weer volgen zodra die weer bij zinnen is!:cool:
 
Ah toe Tesla, kom op nou. Hoe moeilijk kan het zijn? En dan meteen keuze tussen snelste, kortste en vooruit, bochtige wegen [emoji16]
bbb8af13617911260a7730bfe8d3d4ec.jpg