Hmm. Bij mij was na de camerawissel niet te rijden op Autopilot. Als ik de auto haar gang zou laten gaan was over de vluchtstrook rijden de juiste manier.
Het service center was blijkbaar, na de camerawissel, vergeten de camera’s te calibreren. Heb toen zelf de reset gedaan en na zo’n 10 à 15 km rijden kon de Autopilot weer adequaat sturen. De voortgang van de calibratie was zichtbaar door de steeds langer wordende blauwe rand rond de AP-animatie.
Nee, dat is normaal, de camera's (systeem) worden automatisch gekalibreerd na xx KM rijden zodat ze terug klaar zijn voor gebruik (autopilot)
maar dat is camera's kalibreren voor de autopilot
Maar als een camera scheef hangt...dan zal het nooit 100% rond komen met het blauw AP
In het service menu gaat het via software. Jouw screenshot is wellicht de grofregeling. Dat zou ik inderdaad af blijven.
Ja..ik weet nu niet of ik iets moet zeggen tegen Tesla of niet
Waarschijnlijk ga ik het gewoon zo laten want het werkt normaal maar is gewoon sneu..
Is gelijk aan een kleine kras...je weet dat er een kras is maar je gaat niks doen
Want de camera's vervangen door de jonge tesla ranger verliep alles behalve rooskleurig...snel...maar redelijk slecht afgewerkt
Gelukkig enkel Front & B-pillars
want ik had de siderepeaters reeds samen met Gtech vervangen ..anders was het een hele ramp met die ranger (coax kabel vervangen)
Bij mij geval waren beide B-pillars niet goed gemonteerd waardoor de raam bleef steken...
Dezelfde jonge ranger was dag daarna terug gekomen
en dag daarna weeral...toen werd het service afgesloten
Dan maar een nieuwe serviceafspraak inschieten via app
Toen kwam een andere meer ervaren ranger
Hij zag al direct waar fout was gegaan toen hij deur openende
Daarna had die zorgvuldig het B-pillar uitgehaald en rustig terug geïnstalleerd
Maar nu zie ik pas dat de front camera ook niet goed was geïnstalleerd (handywork van de jonge ranger...)