Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 16% zuiniger met skibox achterstevoren

This site may earn commission on affiliate links.
Status
Not open for further replies.
Iets gezeur noemen is makkelijk. Ga eens inhoudelijk in op hetgeen ik opmerk. Waarom heb je geen profielfoto en waarom is jouw profiel niet openbaar toegankelijk? Je kan wel van alles beweren, maar niemand kan zien of jij bijvoorbeeld veel eerder dan @Wim S. bent begonnen met dit gedrag, m.a.w. of jouw 'waarheid' wel klopt. Ookal onderbouw je je disagree altijd, als je enkel consequent disagrees geeft met onderbouwing op één forumlid beschouw ik dat nog steeds als forum onwaardig gedrag. Ik zeg niet dat het zo is, enkel dat jij door alles af te schermen en je anonimiteit mijn sympathie bij voorbaat al niet hebt. @Wim S. profiel is tenminste openbaar, en we kunnen allemaal precies zien wat zijn activiteit is. Die wordt overigens zeer gewaardeerd op dit forum, behalve door jou blijkbaar....

Tja, misschien is @Timmm wel een groot voorstander van waterstof of heeft belangen in waterstof. En waterstof is iets waar @Wim S. toch wel een uitgesproken mening en onderbouwing voor heeft;)
 
Hoewel ik me voorgenomen had niet meer te reageren, noopt deze post mij dit toch te doen.
Timmm heeft het over de waarheid. De waarheid is dat Timmm, Ominoreg en Fredblack, in willekeurige volgorde zijn begonnen mij veel disagrees te gegeven. Soms volgt er dan een schijnheilige motivatie die gemiddeld zeer gezocht en haastig in elkaar is geflanst. Als ik op die motivatie reageer kwamen er onmiddellijk steeds precies twee disagrees van ... of Timmm, Ominoreg of Fredblack. Nooit van iemand anders. De heren komen zelden of nooit met eigen inhoudelijke bijdragen. Van de drie heren kan ik me maar één inhoudelijke bijdrage herinneren, een foto van een koortsthermometer vol met stront, een 'grap' als bijdrage aan de discussie over de Corona pandemie.

Ik ben dit gepest zat en omdat het maar doorging ben ik gestopt met bijdragen aan dit forum.
Als tegenreactie ben ik de volkomen anonieme heren, de vraag is of dit er één of mogelijk toch drie zijn, met disagrees terug gaan plagen.

Het is dus niet zo dat ik ermee begonnen ben, dit is natuurlijk ook terug te vinden.
Ik ben inmiddels gestopt met het geven van disagrees en heb een handreiking gedaan om weer normaal met elkaar om te gaan.
Helaas is die handschoen niet opgepakt.
Zolang dit niet gebeurt mogen Timmm, Ominoreg en Fredblack op hun conto schrijven dat zij mij succesvol van dit forum hebben verjaagd. Jarenlang ben ik hier met plezier en inhoudelijk goed geïnformeerd op een aantal terreinen actief geweest. Op mijn leeftijd wil ik geen dingen doen die steeds voor ergernis zorgen. Tijd om hier te vertrekken dus.
Totdat betere tijden aanbreken, tot ziens.
Jammer @Wim S. maar begrijpelijk als de ergenis de overhand kreeg bij je. Een forum als dit dient volgens mij twee doelen: kennis delen en plezier. Ik hoop dat je ooit weer terug komt en in staat bent om trollen te negeren (want met redelijke argumenten bereik je bij een trol 0,0). Verder hoop ik dat een moderator meeleest en actie onderneemt.

@Timmm Ben benieuwd of je ooit nog met een inhoudelijke reactie komt, en wat je motivatie is voor dit gedrag. Maar ik hou m'n adem niet in....
 
Kleuterspeelzaal is er niks bij .......

Forum, app, email is in principe ook ongeschikt voor discussie. Als ze het op de zaak doen trek ik ze aan de haren bij elkaar en zet ze in een hokje: uitpraten (99% lost het dan op).

Wim levert kwalitatieve en leerzame bijdrages (lees ze vaak). Blijven en boven staan, negeren is nog steeds een van de beste strategieën ;) en kost ook nog eens weinig energie.
 
  • Like
Reactions: Firehuntah
Erg jammer @Wim S., vond het fijn dat je toch ondanks alles de handreiking hebt gedaan. Helaas dat @Timmm hier niet op in is gegaan, dan had iedereen gewoon zonder problemen verder kunnen gaan.. Hoop dat je toch binnenkort het forum gaat missen en weer terug komt. ;) We zullen jou en jouw bijdrages zeker wel gaan missen hier.

Wat ik me eigenlijk ondertussen ook afvraag, is er nog wel een moderator actief op dit NL/België gedeelte van het forum? Schijnt helaas toch wel nodig te zijn voor bepaalde mensen maar heb er al een tijdje geen meer actief gezien.
 
Status
Not open for further replies.