Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 16% zuiniger met skibox achterstevoren

This site may earn commission on affiliate links.
Status
Not open for further replies.

wooter

Nou ik heb niet te klagen over Tesla support
Moderator
May 3, 2017
11,212
10,944
Belgium
Referral Code
Google Translate

Skjermbilde%202020-03-23%20kl.%2014.27.48.1000x565.png


:)
 
Wim S. heeft hier even geen mening. @Timmm, @ominoreg en @Fredblack hebben mij nu een tijdje het leven zuur gemaakt. Op velen van mijn posts kreeg ik van één van de heren steeds disagrees. Als ik daarop reageerde kreeg ik van de andere twee, overduidelijk gecoördineerd, weer nieuwe disagrees. Nou kun je natuurlijk zeggen dat ik me daar niks van moet aantrekken, maar zo werkt het bij mij dus niet. Ik heb er gewoon geen plezier meer in.
Ik geef de heren nu koekjes van eigen deeg.
Ik kijk het een poosje aan en mogelijk kom ik weer een keer terug, of niet. Tot dan zal eenieder het zonder mijn bijdragen over banden, aërodynamica en waterstof moeten doen.
 
Wim S. heeft hier even geen mening. @Timmm, @ominoreg en @Fredblack hebben mij nu een tijdje het leven zuur gemaakt. Op velen van mijn posts kreeg ik van één van de heren steeds disagrees. Als ik daarop reageerde kreeg ik van de andere twee, overduidelijk gecoördineerd, weer nieuwe disagrees. Nou kun je natuurlijk zeggen dat ik me daar niks van moet aantrekken, maar zo werkt het bij mij dus niet. Ik heb er gewoon geen plezier meer in.
Ik geef de heren nu koekjes van eigen deeg.
Ik kijk het een poosje aan en mogelijk kom ik weer een keer terug, of niet. Tot dan zal eenieder het zonder mijn bijdragen over banden, aërodynamica en waterstof moeten doen.
Jammer :(
 
Wim S. heeft hier even geen mening. @Timmm, @ominoreg en @Fredblack hebben mij nu een tijdje het leven zuur gemaakt. Op velen van mijn posts kreeg ik van één van de heren steeds disagrees. Als ik daarop reageerde kreeg ik van de andere twee, overduidelijk gecoördineerd, weer nieuwe disagrees. Nou kun je natuurlijk zeggen dat ik me daar niks van moet aantrekken, maar zo werkt het bij mij dus niet. Ik heb er gewoon geen plezier meer in.
Ik geef de heren nu koekjes van eigen deeg.
Ik kijk het een poosje aan en mogelijk kom ik weer een keer terug, of niet. Tot dan zal eenieder het zonder mijn bijdragen over banden, aërodynamica en waterstof moeten doen.

Erg jammer.
 
Wim S. heeft hier even geen mening. @Timmm, @ominoreg en @Fredblack hebben mij nu een tijdje het leven zuur gemaakt. Op velen van mijn posts kreeg ik van één van de heren steeds disagrees. Als ik daarop reageerde kreeg ik van de andere twee, overduidelijk gecoördineerd, weer nieuwe disagrees. Nou kun je natuurlijk zeggen dat ik me daar niks van moet aantrekken, maar zo werkt het bij mij dus niet. Ik heb er gewoon geen plezier meer in.
Ik geef de heren nu koekjes van eigen deeg.
Ik kijk het een poosje aan en mogelijk kom ik weer een keer terug, of niet. Tot dan zal eenieder het zonder mijn bijdragen over banden, aërodynamica en waterstof moeten doen.
Jammer, ik kan je bijdrage altijd wel waarderen. Ik ben het ook niet altijd eens met sommige posts maar om consequent een disagree te geven getuigd niet van net gedrag en met respect met elkaar omgaan op een forum. Wellicht iets voor een mod om hier aandacht aan te schenken.
 
Ik heb Wim inderdaad weleens een disagree gegeven, maar altijd met een comment met toelichting.

Vervolgens gaat hij mij werkelijk op elke comment een disagree geven zonder uitleg. Klik hier maar eens op:

Wim S.

Is gewoon niet normaal gedrag. De lijst hieronder is slechts een fractie.

  1. Wim S. rated your post Disagree in the thread Tesla en het Coronavirus.
    natuurlijk komen we niet de grens over. “ Het was de bekende architect Renaat Braem die ons landje ooit wegzette als het lelijkste dat...

    Yesterday at 10:21 AM
  2. Wim S. rated your post Disagree in the thread Tesla en het Coronavirus.
    In het Belgische artikel staat dat Nederland de beste is. En Nederland en Duitsland nemen inderdaad andere maatregelen. Dat zijn de...

    Yesterday at 10:21 AM
  3. Wim S. rated your post Disagree in the thread Tesla en het Coronavirus.
    Privacy settings (België bevestigt nr 1 status van Nederland qua zorg) Nuf said.

    Yesterday at 10:20 AM
  4. Wim S. rated your post Disagree in the thread Tesla en het Coronavirus.
    ten eerste zal Nederland waarschijnlijk weinig aannemen over iets ingewikkelds als corona van een land dat niet eens in staat is om een...

    Yesterday at 10:19 AM
  5. Wim S. rated ominoreg's post Disagree in the thread Tesla en het Coronavirus.
    dankzij de Corona heeft België in ieder geval een “gedoog”regering sinds kort.

    Sunday at 7:02 PM
  6. Wim S. rated your post Disagree in the thread Tesla en het Coronavirus.
    Ik ben benieuwd of de mensen op het strand Belgen zijn ;) Privacy settings

    Saturday at 5:26 PM
  7. Wim S. rated ominoreg's post Disagree in the thread Op wintersport met de Tesla.
    Ik verwacht dat het volgend jaar idd rustiger zal zijn. Enerzijds is wintersport een luxeproduct en het zal economisch “wat” zwaarder...

    Saturday at 3:37 PM
  8. Wim S. rated DuurzameHenk's post Like in the thread Waterstof of elektrisch.
    Elke maand schrijf ik een artikeltje over duurzaamheid in de locale maandbladen, de Raalter Koerier en de Heino Koerier. Deze maand over...

    Saturday at 3:36 PM
  9. Wim S. rated your post Disagree in the thread Op wintersport met de Tesla.
    ik verwacht wat minder bejaarden (achter het stuur of achterin).

    Friday at 4:58 PM
  10. Wim S. rated your post Disagree in the thread Superchargers in Nederland (NL).
    En volgende week gelijk een temperatuur van -3 in de laatste week van maart. Zo koud is het nog niet geweest.

    Friday at 10:24 AM
  11. Wim S. rated one-ten's post Like in the thread Software 10.
    gisteren 2020.8.1.1 gekregen, de TPMS reset knop zou weer terug zijn, maar ik kan hem niet vinden. Zit in elk geval niet onder het...

    Thursday at 5:32 PM
  12. Wim S. rated dvroegop's post Like in the thread Mijn volgende auto: geen Tesla meer.....
    Even een laatste update.... Ik heb gebeld, gemaild, geklaagd en wat dan ook bij Tesla maar kreeg geen gehoor. Na twee weken kreeg ik...

    Thursday at 4:08 PM
  13. Wim S. rated your post Disagree in the thread Op wintersport met de Tesla.
    Er is een aantal redenen. De eerste is dat onze zoon van 1,5 meeging. Die verschoon je minder relaxed bij een volle play bij de...

 
  • Disagree
Reactions: Wim S.
Wim S. heeft hier even geen mening. @Timmm, @ominoreg en @Fredblack hebben mij nu een tijdje het leven zuur gemaakt. Op velen van mijn posts kreeg ik van één van de heren steeds disagrees. Als ik daarop reageerde kreeg ik van de andere twee, overduidelijk gecoördineerd, weer nieuwe disagrees. Nou kun je natuurlijk zeggen dat ik me daar niks van moet aantrekken, maar zo werkt het bij mij dus niet. Ik heb er gewoon geen plezier meer in.
Ik geef de heren nu koekjes van eigen deeg.
Ik kijk het een poosje aan en mogelijk kom ik weer een keer terug, of niet. Tot dan zal eenieder het zonder mijn bijdragen over banden, aërodynamica en waterstof moeten doen.
Ik zou dat wel enorm spijtig vinden en denk dat ik jouw bijdragen erg ga missen.
 
Hoi, toevallig zitten daar net die onelegante reacties tussen, dus misschien is het niet op de man maar echt wel op de bal.

wat is hier onelegant aan? De tsunami’s aan disagrees is overigens al weken aan de gang, ongeacht mijn comment. De disagree volgt namelijk gewoon op elke comment, puur omdat ik het ben.

Wim S. rated ominoreg's post Disagree in the thread Op wintersport met de Tesla.

  1. Ik verwacht dat het volgend jaar idd rustiger zal zijn. Enerzijds is wintersport een luxeproduct en het zal economisch “wat” zwaarder...

    Saturday at 3:37 PM
  2. Wim S. rated DuurzameHenk's post Like in the thread Waterstof of elektrisch.
    Elke maand schrijf ik een artikeltje over duurzaamheid in de locale maandbladen, de Raalter Koerier en de Heino Koerier. Deze maand over...

    Saturday at 3:36 PM
  3. Wim S. rated your post Disagree in the thread Op wintersport met de Tesla.
    ik verwacht wat minder bejaarden (achter het stuur of achterin).

    Friday at 4:58 PM
  4. Wim S. rated your post Disagree in the thread Superchargers in Nederland (NL).
    En volgende week gelijk een temperatuur van -3 in de laatste week van maart. Zo koud is het nog niet geweest.

    Friday at 10:24 AM
  5. Wim S. rated one-ten's post Like in the thread Software 10.
    gisteren 2020.8.1.1 gekregen, de TPMS reset knop zou weer terug zijn, maar ik kan hem niet vinden. Zit in elk geval niet onder het...

    Thursday at 5:32 PM
  6. Wim S. rated dvroegop's post Like in the thread Mijn volgende auto: geen Tesla meer.....
    Even een laatste update.... Ik heb gebeld, gemaild, geklaagd en wat dan ook bij Tesla maar kreeg geen gehoor. Na twee weken kreeg ik...

    Thursday at 4:08 PM
  7. Wim S. rated your post Disagree in the thread Op wintersport met de Tesla.
    Er is een aantal redenen. De eerste is dat onze zoon van 1,5 meeging. Die verschoon je minder relaxed bij een volle play bij de...
 
Status
Not open for further replies.