Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Ik ga toch ook maar voor de retrofit, het is inderdaad bij sommige garages onmogelijk om met spiegels in de normale stand naar binnen te rijden.
En om nou iedere keer weer gestrekt vanaf de bestuurdersplaats de rechter spiegel naar binnen te trekken is verre van ideaal.
Heb al sinds een goed jaar retro de spiegels erop zitten, en ik heb er geen seconde spijt van gehad!
 
Remschijf van een 2 maanden oude BMW 1-serie.
Op de remschijven van mijn Model S zitten wat roestplekjes, maar dit is overtreffende trap.

foto.JPG
 
Zegt niet zo veel, het blijft immers ijzer/staal. Bij mijn S zag het er erger uit en dat hebben ze netjes weggewerkt (gespoten met iets grijzigs).

Het zal natuurlijk nooit doorroesten of de werking van de schijf beïnvloeden.
De hoed is net als de schijf van staal maar wordt niet schoongeslepen door de remblokken.
Dat wetende kunnen ze er natuurlijk beter in de remschijvenfabriek (Brembo ?) al een roestwerende coating op spuiten.
 
Ik kom er nu pas achter de het verstellen van het stuur niet goed gaat. Omhoog en omlaag is geen probleem, maar naar voren en naar achteren doet hij niets (behalve de 'restore' optie aanbieden om hem terug te zetten naar mijn voorkeur...).

Weer een keertje naar de SeC dus...
 
Mannen (en vrouw), iemand het volgende? No big issue, maar zij (Trix) geeft op de oprit regelmatig een serie 'test-piepjes'. Heeft niets met alarm te maken - dat zet je standaard wel uit op de middenconsole als je twee keer 's nachts in je hemd op de oprit moet uitschakelen - maar wat het kan zijn? Buurman hoort het regelmatig...
 
Ik heb de bedenkelijke "eer" om ook even in deze thread te mogen posten...
Ofwel doe ik iets helemaal verkeerd maar mijn ruitensproeiers krijg ik niet aan de praat merkte ik daarnet, toen de TACC niet wou werken met een melding over de camera, moet wel nog even checken of er wel vloeistof in zit maar ik verwacht toch een melding moest dit niet zo zijn?
En het bovenste knopje van de linker stuurbediening zit niet juist, klik is niet consistent en het blijft soms hangen.

En dan geen foutjes maar eerder structureel:
De dodehoek waarschuwing is echt compleet waardeloos, zowel de detectie als de meldingen, wie kijkt er nu op zijn dashboard tijdens een vakwissel... Ik hoop dat ze dit nog serieus kunnen verbeteren als hier de autopilot mee van afhankelijk is.
Zicht rondom is hopeloos slecht, een scherpe bocht naar rechts is meer op blind vertrouwen dan iets anders.

Voor de rest nog steeds in de hemel, TACC is voor mij al bijna onmisbaar aangezien ongeveer 30% van mijn zakelijke verplaatsingen file zijn (vooral E17 - Ring A'pen), op de Antwerpse kasseien houdt hij zich veel beter dan de Pajero, die leek elke keer uit elkaar te gaan vallen, en het allerbelangrijkste, ik kijk er niet meer tegen op om de baan op te moeten.
 
hendel komt wel naar buiten maar deur/auto reageert niet als je deze verder naar buiten trekt ?

if so - had vorige week zed probleem (alleen linksvoor). Onderdeel is vervangen onder coulance. Ving al hier en daar op dat het meer voorkomend probleem is na verloop van tijd..

Bij mij gaat de passagiersdeur van de buitenzijde niet meer open. Heeft iemand een tip behalve SeC?