Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
  • Want to remove ads? Register an account and login to see fewer ads, and become a Supporting Member to remove almost all ads.
  • Tesla's Supercharger Team was recently laid off. We discuss what this means for the company on today's TMC Podcast streaming live at 1PM PDT. You can watch on X or on YouTube where you can participate in the live chat.
This site may earn commission on affiliate links.
Mmm.. toch nog een puntje. Op de bestuurdersportier zit een slechte plek in de lak. Het viel met pas op na de eerste keer (met de hand uiteraard) wassen. Ik dacht eerst dat ik het niet goed schoon had gemaakt. Het is niet echt duidelijk: na een dag rijden is het verschil met de rest niet meer te zien. Maar als hij net gewassen is, is het wel duidelijk.

Zonde. Toch maar weer even naar de SeC!
 
Mmm.. toch nog een puntje. Op de bestuurdersportier zit een slechte plek in de lak. Het viel met pas op na de eerste keer (met de hand uiteraard) wassen. Ik dacht eerst dat ik het niet goed schoon had gemaakt. Het is niet echt duidelijk: na een dag rijden is het verschil met de rest niet meer te zien. Maar als hij net gewassen is, is het wel duidelijk.

Zonde. Toch maar weer even naar de SeC!

die auto's worden toch net als bij Audi, Seat etc met de hand gecontroleerd op lak defecten. Dit zou echt niet moeten kunnen.
 
Zojuist na een nieuw adres in gegeven te hebben in mijn navigatie slaat mijn scherm vast. Direct reboot gedaan.
Nadat het scherm opnieuw was opgestart kreeg ik een geheel nieuw venster voor ingave adres en daarna een nieuw scherm voor de verschillende keuzes.
Iemand dit eerder gezien?

IMG_1728.jpg
IMG_1731.jpg
 
Zojuist na een nieuw adres in gegeven te hebben in mijn navigatie slaat mijn scherm vast. Direct reboot gedaan.
Nadat het scherm opnieuw was opgestart kreeg ik een geheel nieuw venster voor ingave adres en daarna een nieuw scherm voor de verschillende keuzes.
Iemand dit eerder gezien?

Dit is het venster dat je normaal krijgt als er bijv. geen 3G is, dus als hij geen gebruik kan maken van de Google search.
 
Zojuist na een nieuw adres in gegeven te hebben in mijn navigatie slaat mijn scherm vast. Direct reboot gedaan.
Nadat het scherm opnieuw was opgestart kreeg ik een geheel nieuw venster voor ingave adres en daarna een nieuw scherm voor de verschillende keuzes.
Iemand dit eerder gezien?

Dat vastslaan...dat gebeurd wel eens. Maar wat je daarna ziet is dat je S nog géén internet verbinding heeft, en dan gaat hij naar een invoermodus voor adres... Anders zou je bij géén bereik je navigatie niet kunnen gebruiken.

Edit: Oeps, Hans was me voor...
 
gisteren avond vast gesteld dat het opladen maar met 10 Amp liep (normaal 16 Amp)
En een alarm in het scherm dat opladen niet lukt.
"ontkoppel oplaadpoort, trap op de rem en probeer het opneiuw"
Helaas het bleef 10 Amp
Tesla gebeld en vanmiddag in Duiven geweest.
Om half 6 besloten om direct een nieuwe lader te plaatsen en om 19.00h was het klaar.
 
Iemand deze al gehad?

- rubbers panodak bewegen wat -> krakend lawaai als je rijdt over een buitje e.d.
- stoel beweegt een heel klein beetje, vooral bij afremmen. e.g. je wordt naar voor geduwd

Krakend geluid wordt bij het SeC verholpen door het zachte 'contra stukje' van klittenband op het metalen lipje van het dakraam te plakken, aan de onderzijde. Dat hielp bij mij. Maar de rubbers van m'n pano dak zijn bij de laatste beurt vervangen door strips van een ander materiaal en een paar dagen geleden kraakte hij weer