Beste forumleden,
Dit is mijn eerste post hier, ik hoop op de juiste plek.
Ik zou graag jullie mening willen horen over het volgende.
Via de Tesla site heb ik 2 weken geleden een occassion model X gereserveerd en aanbetaald. Na enkele dagen kreeg ik opeens een sms dat ik de auto dinsdag jl. kan ophalen in Tilburg. In de sms stond dat ik met 'ja' moest reageren als ik akkoord ging en met 'nee' als ik niet akkoord ging. Ik smste meteen 'nee'.
Vervolgens heb ik Tesla Tilburg gebeld en aangegeven dat ik alleen op zaterdagen kan omdat ik fulltime werk. Hier zou een aantekening van gemaakt worden en ik zou teruggebeld worden of dit kan. Ik vond het al vreemd dat de medewerker niet meteen in de agenda kon of mij kon doorverbinden maar goed. De afspraak van dinsdag zou in ieder geval uit het systeem gehaald worden.
Afgelopen zaterdag werd ik gebeld door Tesla om wat dingen door te nemen voor de levering van de auto op DINSDAG! Het smsje noch het telefoongesprek was dus verwerkt. Hele verhaal opnieuw uitgelegd en dat ik alleen zaterdagen kan. Hij zei ook weer dat er een notitie gemaakt zou worden en ik van ze zou horen of zaterdag kan.
Een kwartier later word ik door een andere medewerker van Tesla gebeld met precies dezelfde vragen! Ze hadden dus geen contact met elkaar gehad. Weer hetzelfde uitgelegd.
Wat denk je? Dinsdagavond werd ik gebeld met de opmerking dat ik ben gemist voor de aflevering van de auto! Nogmaals alles uitgelegd. Hij zei datcze zaterdagen helemaal niet open zijn. Dat hoorde ik voor het eerst. Ik zou donderdag jl. teruggebeld worden. Dat is niet gebeurd.
Ik maak me inmiddels zorgen over de service van Tesla. Hoe kan een techbedrijf zo'n slecht systeem hebben? Hoe moet dat als er wat mis is met de auto? Wat is jullie ervaring met de service?
Nog een ander vraagje. De auto heeft trouwens in 3 jaar tijd 20.000km gereden. Het is een importauto. Is er bij Tesla's kans op terugdraaien van kilometers?
Dit is mijn eerste post hier, ik hoop op de juiste plek.
Ik zou graag jullie mening willen horen over het volgende.
Via de Tesla site heb ik 2 weken geleden een occassion model X gereserveerd en aanbetaald. Na enkele dagen kreeg ik opeens een sms dat ik de auto dinsdag jl. kan ophalen in Tilburg. In de sms stond dat ik met 'ja' moest reageren als ik akkoord ging en met 'nee' als ik niet akkoord ging. Ik smste meteen 'nee'.
Vervolgens heb ik Tesla Tilburg gebeld en aangegeven dat ik alleen op zaterdagen kan omdat ik fulltime werk. Hier zou een aantekening van gemaakt worden en ik zou teruggebeld worden of dit kan. Ik vond het al vreemd dat de medewerker niet meteen in de agenda kon of mij kon doorverbinden maar goed. De afspraak van dinsdag zou in ieder geval uit het systeem gehaald worden.
Afgelopen zaterdag werd ik gebeld door Tesla om wat dingen door te nemen voor de levering van de auto op DINSDAG! Het smsje noch het telefoongesprek was dus verwerkt. Hele verhaal opnieuw uitgelegd en dat ik alleen zaterdagen kan. Hij zei ook weer dat er een notitie gemaakt zou worden en ik van ze zou horen of zaterdag kan.
Een kwartier later word ik door een andere medewerker van Tesla gebeld met precies dezelfde vragen! Ze hadden dus geen contact met elkaar gehad. Weer hetzelfde uitgelegd.
Wat denk je? Dinsdagavond werd ik gebeld met de opmerking dat ik ben gemist voor de aflevering van de auto! Nogmaals alles uitgelegd. Hij zei datcze zaterdagen helemaal niet open zijn. Dat hoorde ik voor het eerst. Ik zou donderdag jl. teruggebeld worden. Dat is niet gebeurd.
Ik maak me inmiddels zorgen over de service van Tesla. Hoe kan een techbedrijf zo'n slecht systeem hebben? Hoe moet dat als er wat mis is met de auto? Wat is jullie ervaring met de service?
Nog een ander vraagje. De auto heeft trouwens in 3 jaar tijd 20.000km gereden. Het is een importauto. Is er bij Tesla's kans op terugdraaien van kilometers?