Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Elon Bear goes North to South

This site may earn commission on affiliate links.
Naamloos.jpg

Deze was nog van gisteren (toen werkte het uploaden niet). Bijzonder om een Model S met witte strepen te zien. Zo te zien ben je wel iets te ver doorgereden het parkeervak in ;)

Deze is ook wel leuk:
Naamloos2.jpg
 
Vandaag nog eerst een stukje gereden op de locale wegen door de bergen.
Uiteindelijk toch via de klassieke wegen vanuit regio-Geneve naar Aarlen gereden, en nu in een kasteel de laatste nacht van deze memorabele trip.
De indrukken van deze avond in dit kasteel zijn overweldigend, die moeten ook nog even verwerkt worden.:cool:
Ik dacht dat je toch door zou stomen naar huis. Maar zo'n afsluitende avond in een bijzondere omgeving maakt het natuurlijk wel af.
Welterusten als je nog wakker bent en in ieder geval een mooie thuiskomst morgen ... eh... straks.
 
Vandaag nog eerst een stukje gereden op de locale wegen door de bergen.
Uiteindelijk toch via de klassieke wegen vanuit regio-Geneve naar Aarlen gereden, en nu in een kasteel de laatste nacht van deze memorabele trip.
De indrukken van deze avond in dit kasteel zijn overweldigend, die moeten ook nog even verwerkt worden.:cool:

Een memorabele rit inderdaad, en wij bevoorrecht dat we het hier “Life” konden volgen!
Geniet van het laatste traject,
vermijd de files en tot gauw;)
 
  • Like
Reactions: S-19910
Nu bij de laatste SuperCharger in Zolder. Al met al een fantastische rit en nog mooier dat we jullie in real time hebben zien rijden. Dat maakt zo'n rit een superieure ervaring, niet alleen voor jou en Frank.
Glimpse mag nu even op rust. Ik hoop evenwel dat ie weer opleeft als je een nieuwe roadtrip onderneemt.
Ik ga het tien keer per dag aan Marian melden waar je precies zit wel missen ;)
 
Last edited:
  • Love
Reactions: Xfrank and S-19910
laatste supercharger van de reis.
Lummen.
en.... weer traag gestart ! 12 stalls, 6 in gebruik netjes verspreid. ik was nr 7.

gelukkig is het verloop groot, na 2 minuten vertrok mijn buur.
much ado about nothing... maar het is toch frappant dat we overal praktisch alleen stonden (of minimaal met meerdere superchargers vrij) ... behalve in de lage landen.
20180621_112240.jpg
 
  • Like
Reactions: CO2CLEAN and Edi99