Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium

This site may earn commission on affiliate links.
Het werkt :) Van harte welkom! Nog een paar posts en dan kun je ook je signature invullen :)

Eens kijken of dat gelukt is.

Nog een vraagje: Als ik wil antwoorden op een PM krijg ik: "You may only post 1 messages every 60 minutes." Na een kwartier blijft de melding komen:confused:.

- - - Updated - - -

Eens kijken of dat gelukt is.

Nog een vraagje: Als ik wil antwoorden op een PM krijg ik: "You may only post 1 messages every 60 minutes." Na een kwartier blijft de melding komen:confused:.

Niks. Nog eens proberen.
 
Eens kijken of dat gelukt is.

Nog een vraagje: Als ik wil antwoorden op een PM krijg ik: "You may only post 1 messages every 60 minutes." Na een kwartier blijft de melding komen:confused:.

- - - Updated - - -



Niks. Nog eens proberen.

misschien moet je eens wat nuttige info plaatsen...
Over jezelf, over de motivatie om op het forum te komen, uw bestelling of plannen tot bestelling.
Zonder dat je het weet heb je dan een aantal berichten en ben je vertrokken.
 
Wil België zich weer afsplitsen van het Nederlandstalige forum? ;-)
Nee hoor, ik wilde enkel het één en ander uitproberen op een draadje dat niet veel gebruikt wordt.
Ik volg jullie al 2 maanden maar had tot nu toe niets nuttig toe te voegen en de vragen die ik had hadden anderen al gesteld op dit forum.
En inderdaad, het is 60 minuten ipv 60 seconden.

- - - Updated - - -

misschien moet je eens wat nuttige info plaatsen...
Over jezelf, over de motivatie om op het forum te komen, uw bestelling of plannen tot bestelling.
Zonder dat je het weet heb je dan een aantal berichten en ben je vertrokken.
Ik heb mijn bestelling reeds geplaatst eind oktober 2013 en verwacht mijn zilvergrijze model S eind februari/ begin maart 2014.
We hebben elkaar gesproken op de laatste Second Tuesday later op de avond.
 
Nee hoor, ik wilde enkel het één en ander uitproberen op een draadje dat niet veel gebruikt wordt.
Ik volg jullie al 2 maanden maar had tot nu toe niets nuttig toe te voegen en de vragen die ik had hadden anderen al gesteld op dit forum.
En inderdaad, het is 60 minuten ipv 60 seconden.

- - - Updated - - -


Ik heb mijn bestelling reeds geplaatst eind oktober 2013 en verwacht mijn zilvergrijze model S eind februari/ begin maart 2014.
We hebben elkaar gesproken op de laatste Second Tuesday later op de avond.

Ha zo! aan de koffer de de model S in het midden dus.
 
Groetjes aan alle Tesla fans hier, mijn eerste post op dit forum:wink:.
Me effe voorstellen:
Thuis staan er momenteel 2 klassieke diesel-slurpers onder de carport.(ML en Alfa 147)
Hoe ben ik hier terecht gekomen:
Onderweg ne Fisker karma tegengekomen.
Wat gesurfd en ontdekt dat er onder die weliswaar prachtige carrosserie niet veel soeps zit (zuipt evengoed ook 10l/100, eens de batterij leeg is en das snel), ondertussen een linkje naar de MS tegengekomen, een auto die me zeer aansprak door zijn ruimte, comfort en ook de looks.
Op de site een testritje geboekt, binnen het uur een telefoontje voor een afspraak en op maandagavond zijn we een halfuurtje gaan testrijden van aan de Crown Plaza in Antwerpen.
Vrouwlief meegekregen ondanks het feit dat het enthousiasme er niet afdroop.
Na dat ritje was ik direct verkocht, vrouwtje houdt de boot liever nog wat af.

De stap naar het forum hier ging via Xfrank na een babbel op één van de wekelijkse mtb-toertocht-apréskes.

Volgend stapje zou een bestelling moeten zijn...
Alleen jammer dat er geen fietsendrager op kon, we gaan in de zomer toch meerdere malen met het gezinnetje van 4 op fietsuitstap.
Een MS is imo niet zomaar als auto 'erbij' te catalogeren.
Bedoeling is dat de ML met afneembare trekhaak moet wijken.

Model X zal mss the way to go zijn, maar wil em wel eerst in real life zien.
Op de foto's ligt bij mij de S wel voor qua design, de X zou dan weer wat praktischer zijn...dilemma's
 
Ik zou toch nog even op dit forum zoeken. Er zijn mensen die een trekhaak voor fietsen op de auto hebben gezet. Als ik me iig niet vergis...

zelf maar even gedaan... there we are !
en dit is het bedrijf dat ze levert

tesla hitch bikes.png


Groetjes aan alle Tesla fans hier, mijn eerste post op dit forum:wink:.
Me effe voorstellen:
Thuis staan er momenteel 2 klassieke diesel-slurpers onder de carport.(ML en Alfa 147)
Hoe ben ik hier terecht gekomen:
Onderweg ne Fisker karma tegengekomen.
Wat gesurfd en ontdekt dat er onder die weliswaar prachtige carrosserie niet veel soeps zit (zuipt evengoed ook 10l/100, eens de batterij leeg is en das snel), ondertussen een linkje naar de MS tegengekomen, een auto die me zeer aansprak door zijn ruimte, comfort en ook de looks.
Op de site een testritje geboekt, binnen het uur een telefoontje voor een afspraak en op maandagavond zijn we een halfuurtje gaan testrijden van aan de Crown Plaza in Antwerpen.
Vrouwlief meegekregen ondanks het feit dat het enthousiasme er niet afdroop.
Na dat ritje was ik direct verkocht, vrouwtje houdt de boot liever nog wat af.

De stap naar het forum hier ging via Xfrank na een babbel op één van de wekelijkse mtb-toertocht-apréskes.

Volgend stapje zou een bestelling moeten zijn...
Alleen jammer dat er geen fietsendrager op kon, we gaan in de zomer toch meerdere malen met het gezinnetje van 4 op fietsuitstap.
Een MS is imo niet zomaar als auto 'erbij' te catalogeren.
Bedoeling is dat de ML met afneembare trekhaak moet wijken.

Model X zal mss the way to go zijn, maar wil em wel eerst in real life zien.
Op de foto's ligt bij mij de S wel voor qua design, de X zou dan weer wat praktischer zijn...dilemma's
 
Last edited:
Groetjes aan alle Tesla fans hier, mijn eerste post op dit forum:wink:.
Me effe voorstellen:
Thuis staan er momenteel 2 klassieke diesel-slurpers onder de carport.(ML en Alfa 147)
Hoe ben ik hier terecht gekomen:
Onderweg ne Fisker karma tegengekomen.
Wat gesurfd en ontdekt dat er onder die weliswaar prachtige carrosserie niet veel soeps zit (zuipt evengoed ook 10l/100, eens de batterij leeg is en das snel), ondertussen een linkje naar de MS tegengekomen, een auto die me zeer aansprak door zijn ruimte, comfort en ook de looks.
Op de site een testritje geboekt, binnen het uur een telefoontje voor een afspraak en op maandagavond zijn we een halfuurtje gaan testrijden van aan de Crown Plaza in Antwerpen.
Vrouwlief meegekregen ondanks het feit dat het enthousiasme er niet afdroop.
Na dat ritje was ik direct verkocht, vrouwtje houdt de boot liever nog wat af.

De stap naar het forum hier ging via Xfrank na een babbel op één van de wekelijkse mtb-toertocht-apréskes.

Volgend stapje zou een bestelling moeten zijn...
Alleen jammer dat er geen fietsendrager op kon, we gaan in de zomer toch meerdere malen met het gezinnetje van 4 op fietsuitstap.
Een MS is imo niet zomaar als auto 'erbij' te catalogeren.
Bedoeling is dat de ML met afneembare trekhaak moet wijken.

Model X zal mss the way to go zijn, maar wil em wel eerst in real life zien.
Op de foto's ligt bij mij de S wel voor qua design, de X zou dan weer wat praktischer zijn...dilemma's

Welkom gewenst vanuit het MTB mekka in schotland.
 
Alleen jammer dat er geen fietsendrager op kon, we gaan in de zomer toch meerdere malen met het gezinnetje van 4 op fietsuitstap.

Een fietsendrager op een Model S is als een bagagekoffer op een Maserati: het is echt geen zicht!
Nochtans is de oplossing simpel: monteer geen fietsen achterop je Model S, maar stop ze gewoon in de trunk en/of de frunk. Zo doen wij het, bijvoorbeeld.