Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium

This site may earn commission on affiliate links.
Het enige wat me doet twijfelen, buiten de onbekende prijs, is toch wel de grootte van de Model S. Wij hebben momenteel een appartement dus moeten een garage vinden die groot genoeg is... Dat wordt nog een serieuze opgave!
 
| Mobimix

Tegelijkertijd, aldus Vanderbeuren, wordt het concurrentieel nadeel van elektrische voertuigen door de hoge catalogusprijs wel voor een groot stuk weggewerkt in de regeling voor het belastbaar voordeel. "Voor een elektrische Tesla Model S, aankoopprijs 57.000 EUR, bedraagt het nieuwe VAA 1.954 EUR per jaar. Dat is minder dan de belasting op een Audi A4, terwijl je toch een wagen hebt die eerder vergelijkbaar is met een Audi A7. Voor die laatste bedraagt het belastbaar voordeel 5.916 EUR per jaar."
 
Wij hebben hem vorige week kunnen testrijden als passagier in Florida :D was een Signature Performance. Is super stil en de acceleratie is fantastisch (hoewel een gewone Model S ook meer dan snel genoeg zal optrekken). De afwerking zag er naar mijn mening meer dan goed uit.

Ben nu echt wel benieuwd naar de Europeese prijs!
 
Wij hebben hem vorige week kunnen testrijden als passagier in Florida :D was een Signature Performance. Is super stil en de acceleratie is fantastisch (hoewel een gewone Model S ook meer dan snel genoeg zal optrekken). De afwerking zag er naar mijn mening meer dan goed uit.

Ben nu echt wel benieuwd naar de Europeese prijs!

gelukzak ;-)
 
Hallo,
Na zo'n 2,5 jaar wachten reeds, begin ik nu met de serieuze voorbereidingen om de Model S thuis te ontvangen...
Niettegenstaand mijn energieleverancier 100% groene stroom levert, zou ik graag een nieuwe carport/garage met zonnepanelen laten plaatsen, zodat m'n Model S minimaal vervuilt.
Heeft iemand van jullie daar goeie ervaringen mee, eventueel Roadstereigenaars? Toen ik deze zomer wat rondgooglede vond ik niks dat me aansprak, enkel opbouw van panelen op bestaande installaties daar waar ik denk dat het mooier is om een afgewerkt zonnepanelendak te hebben.
Alle tips zijn welkom! Veel dank.
Frank
P308 - #194 - RN014938
"Passion and Patience"
 
Hallo,
Na zo'n 2,5 jaar wachten reeds, begin ik nu met de serieuze voorbereidingen om de Model S thuis te ontvangen...
Niettegenstaand mijn energieleverancier 100% groene stroom levert, zou ik graag een nieuwe carport/garage met zonnepanelen laten plaatsen, zodat m'n Model S minimaal vervuilt.
Heeft iemand van jullie daar goeie ervaringen mee, eventueel Roadstereigenaars? Toen ik deze zomer wat rondgooglede vond ik niks dat me aansprak, enkel opbouw van panelen op bestaande installaties daar waar ik denk dat het mooier is om een afgewerkt zonnepanelendak te hebben.
Alle tips zijn welkom! Veel dank.
Frank
P308 - #194 - RN014938
"Passion and Patience"

dag dorpsgenoot!

spijtiggenoeg ben ik geen tesla-eigenaar, maar enkel een ev-fan ;-)
misschien hier vragen Solar Carport